Is hij owkee?!

– verwijderen

Vragen of het zo is?

Get him out of your mind.

Je eerste keer wat? Als je één dag met een jongen flirt ben je niet verliefd hoor, en heb je ook geen relatie.
Maargoed, eerst moet je voor jezelf bepalen of je überhaupt wel iets met hem zou willen als je weet dat hij, toen jij weg was met een ander meisje heeft gezoend.

ik vind hem wel een beetje een foute jongen klinken als je jou wilt maar die avond ook een ander meisje gezoend heeft, drank moet geen rede zijn om zomaar iemand te zoenen dus daar kan het niet aan liggen.

Maar we weten toch niet of hij het echt gedaan heeft? Ik heb geleerd dat als vriendinnen iets zeggen het niet waar hoeft te zijn.

Klopt, maar hij klinkt best fout. Meteen al vragen of zij mee naar boven gaat en best wel veel fysiek contact willen (in één dag?).

Waar rook is, is vuur.

Moet ik met hem naar de bios gaan?
Hij is echt met haar gegaan har… En ik ken hem geen uur sinds september zie ik hem elke dinsdag maar met de voorstellingen zijn we elke dag van 12 tot 12 samen…

Vind ik ook hoor. maar dat is iets wat zijzelf moet bepalen. en bovendien weten we toch niet hoe lang ze elkaar kennen? (of lees ik er overheen?)

dus hij heeft met een ander gezoend?

Je kan toch wel een keertje met hem naar de bioscoop gaan? En dan vanzelf zien waar het op uitloopt, vind je het niet leuk en komt hij playerig over dan ga je daarna gewoon niet nog een keer met hem uit.

Ik weet niet hij zit ook altijd bij ons aan tafel dan zou ik daar ook nooit meer gemakkelijk kunnen zitten, hij is 16 ik 14.
Ik ga eigenlijk nooit zo met een jongen om maar terwijl wij daar lagen en een ander meisje erbij kwam liggen sloeg hij haar wel af…
Fack ik denk echt gewoon veel te veel na…

Je kunt wel eerst een keer afspreken, je hoeft niet meteen verkering te hebben?
Tijdens dat afspraakje kun je er nog eens goed over na denken.

Dankjee
Ik denk echt gewoon veel te veel na…

Xx

Voor zover ik er wat van snap zie ik het probleem niet

Ik snap het probleem niet echt… Jullie zijn nog niet officieel het is alleen nog maar onschuldig flirten. Ik zou een keer met hem afspreken en daarna verder kijken.

Nou je hebt niks met hem, dus hij is vrij om te gaan met wie hij wil…
Ga lekker een keer afspreken, pas als het officieel daten is vind ik pas dat je niet met anderen kunt gaan…