Is hij over haar heen?

-

Nee hij is er niet overheen, dus dumpen.
Je wilt toch geen tweede keus zijn? Ik snap dat het moeilijk is maar om altijd in iemands schaduw te leven en je constant je daarover druk te maken is erger dan single zijn.

Ja dat idee heb ik ook. Als ik hoor hoe dat meisje hem behandeld heeft, ik zou haar volledig deleten uit mijn leven. Hij duidelijk niet. Het is wel al geminderd dat hij over zijn ex praat, gelukkig. In de eerste 2 maanden ofzo, vertelde hij er soms over en daar kan ik echt niet goed tegen. Als ik het nog een keer zie dat hij zulke statussen liked, ga ik er misschien wel wat over zeggen.
Maar ja wat is dan het gevolg? Hij zal het niet meer doen maar in zichzelf nog steeds aan haar denken.

Precies.
@de TS Wat bedoel je met: ze heeft met zijn voeten gespeeld?

-

-

Maar je zegt dat hij er al zo’n 2 jaar over doet. Lijkt me sterk dat hij er dan ineens ‘overheen’ is. Ik krijg het idee alsof ie nog een beetje in een fantasiewereldje leeft, mss heeft ie ff een realitycheck nodig. Miss een goed gesprek met hem aangaan en dan een beslissing nemen?

-

Als je wil weten waar je staat heb je denk ik niet veel andere keus dan het hem gewoon te vragen? Anders zal je altijd blijven twijfelen

ik zou er inderdaad ook met hem over praten en hem vertellen hoe jij je voelt.

Ik zou gewoon echt een goed gesprek met hem hebben hierover. Jij voelt je er namelijk niet goed bij en wil (denk ik) duidelijkheid. Volgens mij zit het ook heel erg in de weg met jullie relatie, je durft sommige dingen geeneens te doen omdat je bang bent dat hij aan haar gaat denken.