Is hij op mij?

Hee,

Ik ben verliefd! En niet zo’n beetje ook, nu heb ik een vraagje, hoe kan ik zien of hij op mij is?
Ja, er zijn hier veel topics over maar ik wil het voor mij weten zegmaar, niet dat ik moet toekijken en er niet op door kan vragen.
Dat laatste is een beetje onduidelijk maarja.

xx en bedankt, Nadia.

Hoe kunnen wij dat voor jou weten als we de hele situatie niet weten?

hoe reageert deze jongen op je?
kijkt hij je aan?, praat hij veel tegen je?, lacht hij naar je?
naar dat soort dingen moet je kijken :slightly_smiling_face:

Ik wil gewoon weten hoe hij zich gedraagt als hij op je is, ik bedoel met voor mij dat ik er zelf op door wil kunnen vragen, en ik kan die vragen zo stellen met mijn situatie in mijn achterhoofd.

Dankjee.

Hoe kunnen wij jou vertellen of hij jou ook leuk vind, als je ons helemaal niks verteld?!

Reageert hij als je met hem flirt?, Kijkt hij vaak naar je?, Neemt die je zoals je bent? Ik weet het verder ook niet. Ik vind de situatie erg onduidelijk. Succes alvast!

oh momentje, ik zal wel even in zijn hoofd kijken !

Ja dat kunnen wij toch niet ruiken hoe hij zich dan gedraagt?

geen probleem schat :wink: als je hulp nodig heb note je me maar :slightly_smiling_face:

Uhm nou er zijn wel algemene dingen die jongens schijnen te doen als ze je leuk vinden, zoals steeds z’n kleding rechttrekken en z’n hand door z’n haar halen, en je steeds net iets te lang aankijken… maar dat verschilt wel heel erg per jongen!

Ik zie overal dat zijn voeten dan jouw kant op zouden moeten staan, maar of dat ook echt zo is. En meestal zijn ze een beetje verlegen als je met ze praat, maarja dat verschilt ook per jongen. :slightly_smiling_face:

Als ie tegen je zegt dat ie je leuk vind.

I know: Flauw. (:

Maar wat iedereen al zegt, wij kunnen dat niet bepalen. Zoiezo is dat bij iedere jongen anders.

het schijnt dat hij dezelfde bewegingen maakt als jij, bijv. als jij met je armen over elkaar gaat zitten, dat hij dan onbewust ook met zijn armen over elkaar gaat zitten (weet niet of het waar is hoor)

Haha Dit laatste passen ze toe bij de psychologische test int leger:P
Hieraan kan je zien hoe iemand zich voelt.
Als die ander je na doet betekent het dat diegene je mag ofzow?

er zit echt een hele leuke jongen in mijn klas en ik vind hem leukkk :$.
en ik begin dan altijd te praten maar hij niet met mij ofzo dus ik dacht : als ik nou gewoon nix meer tegen hem zeg?
dus 1 dag helemaal niet tegen hem begonnen te praten enzo. dacht eerst dat het niet werkte. maar de 2 dagen erna zat ie achter mij aan. we hdden bv en dan kun je altijd lkkr vrij rondlopen toen issie naast me gaan zitten :stuck_out_tongue:. dus als hij je leuk vind komt ie altijd wel terug als je geen aandacht meer besteed :slightly_smiling_face:.