Is hij op mij?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[i] Heeey Girlscene-meiden,

Ik ben verliefd op een jongen (al sinds september) die ik eigenlijk helemaal niet ken. Het begon zo: Mijn vriendin zei; Wowh hij is super knap. Ik draaide me om en hij ook tegelijk hij keek me recht aan en ik was meteen in de war. Sinds toen ben ik hem een beetje gaan bekijken en kwam ik erachter dat ik ECHT ECHT verliefd op hem was. Ik vond het eerst altijd maar onzin, verliefd zijn op een jongen die je niet kent. Maar ik was nog nooit zo gek geweest op een jongen. Toen begon ik hem steeds leuker te vinden, en hij keek steeds vaker naar mij. Toen heeft hij het in november tot ergens in december gehad met iemand anders, in het begin keek hij niet meer naar me om, maar na 1 maand keek hij heel de tijd met smekende ogen. Mijn vriendin zei laatst: Toen hij verkering had keek hij echt zo; Waarom heb ik 't niet met jou!? :frowning_face:

Nu 4 maanden later, gebeurt er steeds meer. Bijvoorbeeld: Hij loopt om bij lokalen. Hij staart best veel aan. En als hij kijkt en ik kijk ook, kijkt hij vaak weg. Als hij terug fietst van de gym, komt hij langs ons lokaal gefiets (van binnen naar buiten kijken gaat heel makkelijk, maar van buiten naar binnen spiegelt de raam heel erg) en kijkt hij bij ons lokaal helemaal naar binnen, ik zit bij het raam. Hij spiegelt me ook wel eens. En als ik met een jongen sta te praten kijkt hij heel jaloers. Vandaag kwam ik hem per ongeluk heel dichtbij tegen in de gang tegen en hij liep langs me af en stootte expres met z’n arm tegen me aan (als hij z’n arm een beetje tegen zich aan had gehouden, had hij me echt niet geraakt). Een hele goede vriendin van mij zit bij hem in het voetbalteam en sinds ik de laatste tijd altijd in de pauze met haar sta te praten in zijn buurt, doet hij heel aardig tegen haar. Laats riep zijn vriend mijn naam toen we langsliepen, dus keek ik om en ze staarden ons allemaal aan behalve die ene jongen, die keek de andere kant op. De rest van die pauze keek die ene jongen me heel de tijd aan. Hij fietste ook bijna tegen een paaltje aan, omdat hij naar mij en m’n vriendin keek. ALs wij langs lopen in de pauze of op de gang, wijst een vriend van hem meestal naar ons en zegt hij; Weet ik! :stuck_out_tongue:

Ik hoop voldoende informatie :slightly_smiling_face: Maar bijna iedereen zegt; Ach hij is gewoon op jou, kan niet anders! :open_mouth: Maar ik ben bang dat ze het zeggen omdat ze met gelukkig willen maken, dus weten jullie of hij misschien op mij is? :slightly_smiling_face:

Alvast bedankt!

Ps. Ik heb hem niet op msn/hyves ofzo want ik durf hem niet toe te voegen.

Wij kunnen niet in zijn hoofd kijken om te kijken of hij op jou is…
Voeg hem gewoon toe op hyves of spreek hem aan in real life.

jaa er is wel een grote kans. hij doet veel moeite, zoals, omlopen bij lokalen enzo. en voeg hem gewoon toe op msn/hyves ofzo, dan kom je al veeel verder! :wink:

Mijn vriendin zei laatst: Toen hij verkering had keek hij echt zo; Waarom heb ik 't niet met jou!? :frowning_face:

Daar moest ik even heel hard om lachen.
Maargoed, zoals feelthepassion al zei, als jij wilt weten wat hij voelt of denkt moet je hem gewoon toevoegen of een keer aanspreken. Jij wilt iets, dan moet je er ook wat voor doen.

idd, haha dat bovenstaande is echt lachwekkend!

Voeg hem toe op hyves, zet een reactie bij zn foto neer, vraag zn msn. Het is overduidelijk dat hij je wel ziet zitten, waarom kijkt hij anders zoveel naar je? En als hij je niet leuk vindt, zijn er nog genoeg andere jongens :].

Ja ik weet dat ik hem toe moet voegen enzo… Maar zover het nu is, zou er dan een kans zijn? :slightly_smiling_face:

En jaa ik vond het ook grappig :slightly_smiling_face:

Dat w-e-t-e-n wij N-I-E-T.
Voor het zelfde geldt geilt hij keihard op je vriendin.
Voeg hem toe, praat met hem en je komt er vanzelf achter.
Het is irritant als jij ons dingen vraagt wat wij niet kunnen weten.

please wees snel, want ik gun het niemand om zo’n spijt te hebben als ik nu heb omdat ik te lang heb gewacht!
heb verder geen tips, zit met hetzelfde…, dus UP. :slightly_smiling_face:

Bedankt VioletsAreBlue :slightly_smiling_face:

@Kloot: Reageer dan gewoon niet.

Zoekfunctie
Er is een officieel topic over; klik.

Dankje daar ga ik hem zeker posten :slightly_smiling_face:

Hier kan een slotje op!

slotjeeee

pff , ik haat het gevoel om verliefd te zijn op iemand die je niet kent.
ik heb het nu ook , al een half schooljaar zitten we elkaar aan te staren.
ik voel de warmte in zijn ogen, en ik word er gek van!
ik wil hem echt leren kennen, maar ik durf niet met hem te praten.
stel je voor ‘hoi!’ dan zal hij wel raar kijken waarom ik hoi zeg :s
ik kan ook best wel tips gebruiken …

ik leef met je mee , het gevoel is klote!

Ik zou hem gewoon een casual aanspreken. Dus gewoon iets van “hoi” of zo en kijken hoe die reageert. Als zijn reactie zo is van: “WTF wie ben jij” dan…is dat kut. En anders vind hij je zeker leuk.

nou zoals jij het beschrijft kunnen wij moeilijk zeggen; nee hij vind je neit leuk,
want je beschrijft geen dingen die hij doet, die er op kunnen wijzen dat het niet zo is. en daarbij kunnen wij niet zien hoe hij bij jou is. Zoals jij het beschrijft denk ik dat hij je leuk vind, maar nogmaals jij beschrijft het, wij niet. misschien komt het op ons heel anders over als wij erbij waren, dus het enige wat je kan doen is; gewoon proberen! :wink: