Lieve meiden,
Misschien is het heel overdreven hoe ik hier over denk maar ik zit er gewoon echt heel erg mee.
Ik en mijn vriend zijn nu goed 3 maand samen, we hebben nog nooit ergens ruzie of een meningsverschil over gehad. nu appte hij mij gister dat hij wil stoppen met zijn opleiding. ik probeerde hem er van te overtuigen dat het verstandig is dat hij zijn opleiding wel afmaakt. alleen als het bij hem nee is blijft het nee. Hij reageerde daarop dat ik hem dan blijkbaar toch niet goed genoeg ken en dat hij geen zin had om nog te praten en sloot zijn zin af met welterusten terwijl het nog maar 21.30u was. ik heb natuurlijk gevraagd wat ik nu fout deed omdat ik hem alleen maar wilde helpen. hij zegt dat ik niks fout deed maar dat ik zeur. ik bedoel het alleen maar goed maar voel me ineens zo onzeker. heb sinds gisteravond niks van hem weer gehoord dus heb ook geen idee hoe hij er nu over denkt. dit is dan ook de eerste keer dat we een meningsverschil hebben maar ik maak me er gewoon ontzettend druk om. misschien is het nergens voor nodig en denkt hij er al niet eens meer aan, maar voor mij is dit echt even schrikken ofzo omdat ik dit helemaal niet van hem gewend ben.
denken jullie dat ik me zorgen moet maken? dat hij hierdoor aan ‘ons’ twijfelt?