Is hij nu afgeknapt op mij?

Hoi, ik heb deze topic aangemaakt omdat ik gek word van mijn gedachtes en emoties over mijn ex-vriend.

hoe je nu het beste kan handelen?
door hem met rust te laten, want dat is wat hij wil.

Geef hem de tijd, je hebt het heus niet verpest. Ik zou gewoon eens een week wachten en kijken of er wat gebeurd.

Laat niks meer van je horen, wacht tot hij zelf weer contact opzoekt.

Ja ik denk dat hij dus helemaal geen contact meer gaat opnemen na mijn actie. Of zie ik het allemaal als een grote bigdeal… dat zou ook nog kunnen.

hallo, ik heb precies hetzelfde als jou gehad! het heeft bij ons zelfs wel 3 maanden geduurd. juist op het moment toen ik dacht: zoek het uit begon hij me in een keer berichten te sturen…
ik dacht echt heeft ie een klap op zn kop gehad ofzo? hij mistte me en wist in een keer niet wat hij bezield heeft… we zouden rustig aan het weer oppakken maar voor dat ik het wist was het weer dik aan en onze relatie is daarna veel beter geworden. Wij zijn hier dus heel goed uitgekomen met zn 2 ! en zijn inmiddels ook al een half jaar getrouwd! geloof me er is altijd nog een kans dat het goedkwam. ik had er ook nooit meer op gerekend . want bij mij was het echt uitzichtloos…veel sterkte