Ik ga dus elke zomer op kamp, de eerste week. Er gaat dus ook een super leuke jongen mee die ik heel erg leuk vind . Met het kamp heb je ook ‘Nachtzoenen’.
'Elke keer bij hem gieren er kriebels door mijn lijf. En elk jaar op het kamp worden we het kamp stel genoemd. Maar het probleem is dus dat ik al 3 jaar daar heen ga en hij ook. het laatste jaar was het nog leuker samen bij het kamp vuur, en ik ben zelfs 1 keer bij hem in bed geweest voor te verstoppen. Elke keer maakt mij me weer : ‘Verliefd.’ Ik kreeg zijn nummer bij de 3de keer kamp. Ik was super blij, want nu kon ik contact houden. Op whatsapp is hij anders dan normaal en ik kan heel snel typen dus vroeg heel veel dingen bij het begin ging het nog wel goed, elke avond sprak ik hem en de heel vaak verspilde ik smsjes en kocht wifi (want ik zat in Spanje) ‘Toen in spanje na 1 week negeerde hij me, we hebben 2 keer half ruzie gehad. Ik ontmoete in Spanje nog een andere jongen. ‘Lars - _ niet zn echte naam - / Maar lars vond ik een beetje leuk te vinden omdat ik een beetje boos op die andere jongen was. van Kamp. Ruben=- verzonnen naam]’ Maar nu hadden we met andere een afspraakje en gaat hij volgend jaar weer. We waren samen uit gegaan enz,’ hij ging weer met me flirten en heeft me een paar keer een paar keer hebben geprobeerd snel te zoenen.
Maar dat is er niet van gekomen.
uiteindelijk bedacht ik me dat hij niet op me was.
het probleem :
-Is hij nou wel op mij?
-Wat moet ik doen om hem terug te krijgen?
-Weten jullie een leuke verrassing voor hem om te vertellen dat ik op hem ben.
xx plz… zit heel erg in de war . alles is welkom hier, dus graag reacties,. <3