is hij nog wel verliefd op me

ik heb nu bijna een jaar met mijn vriend maar de laatste tijd doet hij nog al droog tegen mij. zoals als ik iets grappigs heb mee gemaakt en dat aan hem vertel is het enigste wat hij zegt ‘cool’ en hij lacht ook niet meer om mijn grappen.en hij kraakt me af ik weet niet of dat ook zijn bedoeling is maar als ik dan een keer iets anders doe zoals wat meer make-up op of over een onderwerp praten wat hij dan wat minder leuk vind dan kraakt hij me af maar hij praat ook wel eens over dingen die ik minder leuk vind enz. maar ik praat dan gewoon mee. en de laatste tijd praat hij ook gewoon veel minder.
wat moet ik doen? en denken jullie dat hij nog verliefd op me is? :frowning_face:

Communiceren is het antwoord op bijna alles.

Idd. Praat erover met hem.

ik heb je vriend net gesproken en hij zegt dat je de beste vriendin van de wereld bent.

Nee…
Ik snap dat je met vragen zit maar wij kunnen die niet voor jou beantwoorden. Alleen hij kan dat. Vraag het hem gewoon.

.

Hmmm, heb de ruimte geven is denk ik een goed idee, jongens hebben daar meer behoefte aan, en trek zijn aandacht erna met iets leuks , zoald hem surprisen met iets wat hij leuk vind, maar dat ‘ruimte geven’, is vooral erop gericht dat hij je gaat missen en dan niet meer zo kut doet.