Is hij nog de moeite waard of niet?

stop

ik denk dat je gewoon zelf op hem af moet stappen om te vragen wat hij er van vind, want zo word je er ook niet wijzer van

Nee inderdaad niet, ik zit er echt over te piekeren en merk wel dat ik onrustig ook ben. Zou het een idee zijn als ik hem met uitgaan bijvoorbeeld aanspreek?

Ik zelf heb 2 dagen terug (ofzoiets) te horen gekregen dat ik TE jong voor hem was… Hij 17 (wordt in april 18) ik net 15. Hij vond me kinderachtig xD En gewoon te jong… Dus ik weet niet hoe jij je verder gedraagt ofzo. Maar dit heb ik dus meegemaakt !!

En hij liet gewoon eerst niets meer van zich horen net als bij jou. Dus vroeg ik hoe het nou zat, kreeg ik te horen dat we niet bij elkaar passen !
Als ik jou was zou ik wel vragen wat hij er van vindt ! Want als je blijft wachten daar wordt jij ook niet blijer van !!

Het is beter om het nu al te weten dat het niets wordt, dan pas na 4 weken (zoals bij mij gebeurd is) Bij mij hebben we nog 3 of 4 weken afgesproken etc… En toen ineens zei hij dus niets meer !

Sterkte !

Ja, dat lijkt mij althans een goed idee. :slightly_smiling_face: Laat maar weten hoe het is gegaan! :wink:

-

-

Is dat positief of negatief? of weet je dat zelf niet?

ja dat lijkt me wel een goede optie. dan krijg je tenminste gelijk een antwoord. als hij positief antwoord kan je gewoon met hem verder praten/dansen enzovoorts. maar als hij het niet meer ziet zitten moet je er niet over piekeren! dat is het niet waard. gewoon wachten op de leuke jongen die jou wel ziet zitten! je bent nog jong!

Ik heb geen idee.

Ik denk eigenlijk dat hij je op zich wel ziet zitten maar met de leeftijd zit. Dat suggereer ik natuurlijk alleen maar, dus als ik jou was zou ik gewoon op hem afstappen! :slightly_smiling_face: Je kunt hem in principe smsen (zo van ‘tijdje geleden dat we elkaar hebben gesproken’), maar tijdens uitgaan o.i.d. aanspreken lijkt mij beter.

Ik zou als ik hem de volgende keer zou zien vragen: Hee, hoe is het? Weet je wat ik nou hoorde? Ben jij al (bijna) 21?

Wel een rotsituatie!

Ik zou gewoon face-to-face vragen hoe het nou zit, dan krijg je toch het duidelijkste/ eerlijkste antwoord dan via bv een smsje … succes ermee !

Nou als hij zo doet, niet reageert op hyves enz. Heeft die blijkbaar geen interesse om je leeftijd…

stuur 'm eens een smsje om af te spreken?

up

Nee, geloof me. Dat zou echt heel erg vreemd zijn. Heb er nog eens goed overna gedacht, misschien wil ik hem nog te graag, en accepteer ik niet dat hij mij niet wilt, omdat hij niks van zich laat horen.

Ik doe nog een up’je

ik zou hem gewoon aanspreken, niet meteen over de leeftijd beginnen maar van; jou heb ik lang niet gezien! hoe is het met je … blabla