Is hij niet geïntereseerd?

Een maand geleden leerde ik n jongen kennen op een feestje
we hebben die avond nog gezoend en hij heeft me z’n nummer gegeven.
Ik had hem even op msn gesproken , beetje kennisgemaakt , daarna wat gsmst en daarna ben ik bij hem een film gaan kijken.

Het was eerst nogal onwennig en saai maar op het laatste moment hebben we dan toch gezoend en wat gepraat. Het was erg leuk en dat vond hij ook.
Een week later ben ik bij hem gaan zwemmen. Ook dat viel wel mee.
Die week daarna, zouden we ook afspreken , maar dat is niet gelukt omdat ik moest inpakken en hij al veel te doen had. Dus hij zei : binnenkort!

Het viel me op in die tijd dat hij nooit gedag zegt op msn en hij laat op mijn berichtjes antwoord, soms 20 min.

Dus ik vertrok op vakantie. 2 weken later kom ik thuis, ik heb 2 weken lang niets van hem gehoord, 1 keer was hij online op msn , maar zei hij niets.
Thuis stuurde ik dan meteen een berichtje om hem te vragen hoe het ging. Hij antwoorde 3 uur later. Ik stuurde een smsje terug en nog eens 2 u later kreeg ik een antwoord. Dan antwoorde ik op zijn smsje en ik wacht al anderhalve dag op een antwoord.

Ik ben bang dat hij z’n interesse in mij verloren is…En ik voel me nu rot omdat ik gevoelens voor hem heb.

dus waarop lijkt het? Heeft hij interesse in mij…of niet?

volgens mij zijn jongens sowieso wel vaak sloom/slordig met dat soort dingen; dus het kan meevallen. maar ik zou het eigenlijk niet weten - sorry. ben niet zo ervaren met dit soort dingen haha.

Dat ligt nogal persoonlijk.
Ik krijg altijd snel een smsje terug, maar soms ook niet, omdat hij z’n mobiel dan is vergeten of zoiets,
dus ik zou zeggen, vraag het aan hem?

mjaaa… ik wil het hem zo graag vragen.
maar hij geeft me ook veel goede signalen…
zoals in die week dat ik moest inpakken en hij veel te doen had, heeft hij echt geprobeerd om nog tijd vrij te maken.

alsk bij hem ben, niets dan goede signalen
alsk niet bij hem ben, niets dan slechte signalen…

jah indd, dat klopt helemaal.
denk dat je je niet zo druk moet maken.
maar voortaan moet jij langzaam smsen of geen antwoord geven op msn.
laat hem maar eens even gaan, en kijk het aan.
miss denktie dan HEE!! ze heb geen aandacht voor me!
en gaatie er alles aan doen om je aandacht te krijgen

hard to get dus =) ok kzal probere
dankje iedereen

Het lijkt erop dat hij niet zoveel interesse in je heeft, maar dat hij toch terug antwoord omdat hij dan verkeerd overkomt. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij echt weinig tijd heeft maar dat lijkt me sterk. Als ik jou was zou ik me eroverheen zetten. Hij is jou niet waard.

Klinkt allemaal niet zo super, je vond het saai bij hem enzo? Wil je niet gewoon dat hij jou leuk vind, puur voor de aandacht. En wil je hem nu, omdat hij jou niet echt wil?
want dan moet je echt even na denken of je je tijd wel wil verdoen met hem.

mja ik wil ‘m gewoon heel graag beter leren kennen, maar het lijkt alsof hij zich letterlijk afsluit van me.
En ik vind het raar dat hij dan 2 dates met me heeft , die goed verliepen, een 3de date probeert te plannen
en dan zijn interesse verliest.
Hij was van het begin af al beetje asociaal wat betreft smsjes en msn, maar nadat ik twee weken weg was, is het nog erger geworden.
Mijn vriendinnen zeggen dat hij zich aflsuit omdat hij gevoelens begint te krijgen , zoals vele dat doen maar dat vindk bullshit.
Het maakt me echt vreselijk onzeker.
vandaag begon ik een msn gesprek met hem
we kwamen iets verder dan ’ alles goet, ja met jou’
en toen ineens: moet weg, doegg x

ik weet nimeer wat doen. Ik wil zo graag dat het iets word, ben echt niet verliefd aan het worden op de aandacht , maar op hem

maar hij heeft ook wel heel weinig tijd. drukke hobby

geen tijd is wel een bullshit antwoord, smsen kost maar een paar minuten, in die kan die altijd wel vrijmaken.
dus als hij nu niet weer om een date vraagt ff laten zitten ?

ja ik denk dat ik maar ga wachten tot hij het zelf vraagt.
heb ik nog al eens gedaan voor de 2de date omdat hij maar nix zei.
maar hij moet wel weten dat idd smsen weinig moeite is .

Misschien vond hij je wel leuk enzo, maar nadat je 2 weken weg was,
heeft hij misschien beseft dat hij je eigenlijk niet erg miste ofso?

mja mr het is ook niet echt de bedoeling dat hij me ècht mist. we zijn alleen nog maar aan het daten =)

ik denk niet dat die nog interesse heeft sorry
maar natuurlijk weet ik het niet zeker dat moet je zelf uitvinden denk ik dan? Want wij kennen die jongen ook niet.

Sowieso geen interesse.
En als je wil dat hij weer interesse in je krijgt, doe dan niet zo je best. Laat gewoon eens niks van je horen. Heel lang niet. Je krijgt vanzelf wel een smsje van hem, en zo niet? Dan ben je hem heus al lang vergeten :wink: