Is hij mijn soulmate..??

/

Stoppen en vergeten.

Als je echt gevoelens voor hem hebt, gewoon blijven praten denk ik.

Ja, blijven praten. You never know. Misschien mag je in de zomervakantie naar dat land waar hij woont en dan spreek je ergens af. Waar je natuurlijk kan wegrennen als het een of andere creep is. (Hè, het is niet mijn schuld dat ik zo voorzichtig ben :cold_sweat:)

hahah nee ik weet dat hij geen creep is omdat hij de vriend/buurjongen is van mijn beste vriend. Dus je denkt dat ik moet blijven praten dan omdat ik denk echt dat ik gevoelens voor hem heb nu :flushed:

Als buitenstaander zeg ik stoppen en vergeten, maar dat is zo lastig. met skype kan je elkaar zien, misschien wat?

ja skypen kan inderdaad, maar ik weet niet zeker of hij zo voelt voor mij. Oke, ik heb nog een vraagje: Hij stuurd me wel berichten uit zich zelf en hebben best leuke gesprekken, maar het lijkt wel of ik altijd degene ben die vragen steld. En z’n laatste bericht naar mij was: ‘haha’ dus ik heb geen idee wat ik moet terug sturen, moet ik hem vragen blijven stellen of…?

Ik het idee dat je meer verliefd bent op het beeld dat je bij hem hebt gevormd dan op hem zelf. Om écht verliefd te zijn op iemand moet je hem denk ik toch in het echt hebben gezien.
Als je zelf al het idee hebt dat het nooit gaat werken tussen jullie zou ik er mee stoppen.

Dus je zit vast in de friendzone?

ja ik denk dat je gelijk hebt. Ik dacht hier ook weleens aan maar dan denk ik weer van: waarom zou ik precies HEM hebben ontmoet?Toeval of iets anders? ik bedoel, het is wel heel erg toevallig dat hij in mijn oude stadje woont en ook nog eens de buurjongen van mijn beste vriend is enz. Maar oke, je hebt idd hartstikke gelijk, thanks:)

ja zoiets, maar soms hebben we het weleens over liefde en dan lijkt het wel of hij hints geeft, en andere keren is het weer stomme replies als: haha -.- ik begrijp niks meer van jongens

Als je je dat afvraagt denk ik het niet.

Praat er over! Zeg dat je hem dat je hem leuk vindt, hoe langer je er mee zit hoe lastiger, en als het te laat is krijg je spijt. (ok, ik lijk net zo’n moeder die weer eens zegt dat je de waarheid moet vertellen :flushed: )

als ik nou eens de lef had om dat te doen haha, maar ik denk wel dat dat uiteindelijk moet he! thanks voor je advies:)

Volgens mij moet je eerst zien hoe hij erover denkt en wat hij van jou vind. En als je echt verliefd op hem bent en hij ook op jou kunnen jullie het altijd eens proberen. Je hebt niets te verliezen. Als het niet werkt dan , kan je nogaltijd stoppen. Succes meid x

Ik zou niet te hard van stapel lopen en eerst gewoon een keertje met hem gaan skypen enzo. Als het echt zo blijkt te zijn dat je hem leuk vindt (als je hem ook ziet), en hij ook interesse blijkt te hebben in jou kun je altijd nog stappen ondernemen.

En waarom precies kan het nooit iets worden?

Wanneer je mensen daadwerkelijk in het echt ontmoet zijn ze vaak zoveel anders dan dat jij denkt. Ik heb wel eens een crush gehad op iemand die ik ontmoet had via internet maar zodra ik diegene in het echt ontmoette was het meteen over.

In je hoofd laat je alles echt vaak veel mooier lijken en klinken dan dat het is. Dus wat al eerder gezegd werd, ik denk dat je meer verliefd op het beeld in je hoofd bent dan daadwerkelijk op hem.

Ik zou dus gewoon met deze jongen blijven praten maar er niet teveel van verwachten.

edit; Oh en de wereld is af en toe kleiner dan je denkt. Even een voorbeeldje; ik hou van online gaming en speelde al een hele tijd een zelfde spel totdat iemand in dat spel (toevallig ook nederlander) ineens iets liet vallen over zijn woonplaats wat dus mijn oude woonplaats was waar ik 19 jaar gewoond had. Wat ook nog eens een super klein dorpje is waar iedereen elkaar kent. Nu ben ik gewoon bevriend met deze jongen geworden en blijkt dat zijn nichtje mijn beste vriendinnetje was van vroeger. Maar nee, deze jongen is dus echt niet mijn soulmate, puur toeval.

omdat hij in nederland woont en ik niet:(

dankjewel, en door deze reacties heb ik besloten om hem te gaan skypen zo snel mogelijk en hem eens te leren kennen in het ‘echt’. serieus normaal zou ik dat nooit hebben gedurfd. Ik hoop echt dat hij in het echt wel bij die ‘perfect image’ past die ik mezelf verbeeld wanneer ik nu met hem praat.