is hij het wel waard?

ik zit hier al erg ang mee dus hopelijk kunnen jullie mij helpen!

ik ben dit jaar in een nieuwe klas gekomen en ik heb op het schoolfeest 3 jongens ontmoet, 1 daarvan vond ik al meteen heel leuk, ze zitten in een andere klas dan ik. ik werd steeds verliefder op een van die jongens. de laatste tijd zaten ze steeds vaker bij ons in de pauze en het was heel gezellig, het is heel gezellig… toen heb ik z’n nummer gevraagd ( wat ik erg stoer vond haha ik doe dat normaal nooit) en ik appte best vaak, toen hebben we geflirt, we stuurde de hele tijd hartjes enzo, maar toen gebeurde het…

hij zei opeens dat het nep was, het was heel raar maar hij zij opeens ‘kap met flirten’ toen ik hoi <3 zei ik voelde me echt voor de gek gehouden toen hij zei: ik had gwn lol met een vriend t was een grapje, ik was echt verliefd, hij blijkbaar niet, maar in ieder geval, er zitten 3 hele rare kinderen in hun klas, die ik toen nog aardig vond. ik had hun verteld hoe leuk ik hem vond, maar ez hadden het hem doorverteld, ook aan 'n beste vriend, zijn beste vriend en ik zijn sinds het schoolfeest erg goede vrienden en hij wist het van mij al want ik vertel hem veel… in ieder geval kwam die jongen waar ik verliefd op was later op app, en hij zei vind je mij nogssteeds leuk, ik heb niet gereageerd wat ik persoonlijk best laf vond van mezelf, later ei hij dat hij mij ook leuk vond, toen had ik het geveol van: ‘dan heb je daar wel heel weinig gebruik van gemaakt’ en ik heb gevraagd of hij me nogsteeds leuk vond, hij zei toen ‘een beetje’ waar ik al tevreden mee was, toen heb ik echt een maand gechat en geflirt, we hebben samen muziek en dan probeer ik oogcontact te zoeken, dat lukt nog wel goed… maar op mijn papjes reageerde hij niet maar ik zag altijd die 2 blauwe vinkjes, ik weet nu niet meer of zo’n afstandelijke jongen het wel waard is, maar hij maakt me toch vrolijk en ik weet zelf niet meer wat ik leuk aan m vind :dry:

moet ik gewoon stoppen met dit gedoe, of moet ik wat doen (waarbij ik onze vriendschap op t spel zet…)

Ik zou persoonlijk stoppen. Ik heb het zelf ook zoiets meegemaakt, en uit ervaring leert dat jongens die doen alsof ze jou ook leuk vinden en dan opeens zeggen van ‘‘het was een grap’’ het niet waard zijn. Maar ik ken hem niet, misschien is hij wel echt veranderd van gevoelens(wat ik betwijfel vanwege die appjes). Maar zelf zou ik meteen zijn afgekapt nadat hij zei ‘‘het was een grap.’’

Je verdient toch beter dan iemand die met je gevoelens aan het spelen is?

Succes :slightly_smiling_face:

Mee eens. Ik wil ook nog even zeggen dat ik het wel stoer vind dat je zijn nummer hebt durven vragen!

je hebt denk ik gelijk, dankjewel!!

persoonlijk zou ik er inderdaad nu al een punt achter zetten. hij is nu al afstandelijk, daar zit altijd een reden achter. dat wordt dan alleen nog maar erger. het moet goed klikken tussen jullie, en met zo’n entree van hem zou ik hem niet volledig kunnen vertrouwen. waar moet je dan op bouwen? genoeg vissen in de zee :wink: