Is hij gewoon één vd zovelen?

Hey,

Ik moest even mijn verhaal kwijt.
Zoals jullie weten is het carnaval geweest in Brabant en ik moet toegeven dat ik me heb misdragen.

Ik heb zaterdagavond héél veel gedronken, heb ik met een jongen die we L. zullen noemen gekust en ben bij hem blijven slapen. De volgende dag zei hij tegen me dat hij me echt leuk begon te vinden. Diezelfde avond nog kwam hij naar me toe en vroeg of ik dit tussen ons wilde houden - omdat hij met een ander meisje bezig was (vond ik geen probleem, voor mij zat er niet meer aan dan dat).

Toen kwam ik op maandagavond een jongen tegen, laten we hem D. noemen en die begon tegen me te praten. De hele avond hebben we staan flirten en deze jongen was écht lief.
Ik kreeg van iedereen ook te horen van goh, dat is echt een hele lieve jongen. Hij heeft me zelfs voor gesteld aan al mijn vrienden en dorpsgenoten als zijn vriendin.
We hebben daarna nog gezoent en zijn toen in een ander dorp op stap gegaan, samen. We hebben het de hele avond heel leuk gehad en we hadden afgesproken dat we gingen daten.

Ik heb toen nog tegen hem gezegt van “ik ben zeker weer een vd zovelen?” - toen werd ie boos en zei hij dat ik dat nou niet was, dat ik meer was. De volgende dag - op dinsdagavond kwam ik hem tegen en toen zei hij dat hij (ja, ook hij) aan een ander meisje had beloofd dat zij de eerste zou zijn wie hij zou daten als hij ging daten - toen was hij nuchter.

Ik kreeg daarna wel een smsje dat ik wel meer was dan al die andere meisjes waar hij ooit mee gezoent had.

Ik ben dus bang dat hij misschien dat verhaal van zaterdag gehoord heeft want zijn vrienden zijn die andere jongen z’n vrienden ook… Of zou ik tóch een van de zovelen zijn geweest? Ik vind 't ook zo’n vaag excuus en weet niet goed wat ik hier mee aan moet.

Ik moest 't gewoon even kwijt en even van jullie horen wat ik hier nou mee aan moet. Ik begon hem echt leuk te vinden…

Hm ik zou het niet echt weten, dus echt helpen kan ik je niet.
Maar een upje voor jou!

Miss moet je uit leggen aan D. dat jij dat toch niet wou met L. En dat je verder met D. wilt (als je dat wilt ) En moet je ook uit leggen dat je D. sinds maandag kent en L. vanaf zaterdag…

En die opmerking sorry maar dat is echt TE dom om te zeggen

Maar succes…!