Is hij geïnteresseerd ?

heey iedereen

kheb een vraagje:

Ik ben vorig weekend naar een festival geweest en daar heb ik een jongen leren kennen. We hebben samen gedanst en gekust, hij moest jammer genoeg wel snel weg omdat hij op het festival zelf werkte. Toen hij weg was besefte ik dat ik zijn naam vergeten was te vragen. Gelukkig toen ik thuis was en naar de foto’s van het festival op facebook bekeek zag ik een foto van hem en hij was getagd, dus heb ik een vriendschapsverzoek verstuurd. Hij had het de volgende dag geaccepteerd en begon zelfs direct met mij te chatten. Wat bleek hij woonde ook in dezelfde stad en zijn school was zelf maar 1 straat verder dan de mijne. Ik was zo blij ! De dag daarna vroeg hij zelf of we eens konden afspreken, ik zei ja. We waren van plan om naar de cinema te gaan, maar de dag zelf nog zegt hij dat hij niet kan, omdat hij een loopneus heeft en zegt dat hij er niet uitziet. Hij zegt wel 2 keer sorry en dat we misschien een van de volgende dagen konden afspreken.

Maar nu vraag ik me dus nu af of dat van die lopende neus gewoon een smoesje is? Is dat zo of ben ik me gewoon dingen aan het verbeelden ?
Help me !

dankje

Charlotte :slightly_smiling_face:

Praat hij verder nog veel met jou? Zo ja, zou ik het even afwachten hoe het loopt en hopen dat er nog een voorstel van hem komt.
Zo nee; heb je nu geen/sporadisch contact met hem, zou ik denken dat hij het niet zo ziet zitten. Vooral als jij iedere keer begint met contact zoeken.

Ik zou inderdaad even afwachten & kijken hoe hij doet. Als hij geïnteresseerd, zal hij waarschijnlijk wel een keer opnieuw vragen om af te spreken.

Precies dit eigenlijk

oké dankje iedereen !

Misschien was hij gewoon zenuwachtig, of is er iets heel doms tussen gekomen.
Je kunt niet verwachten dat hij alles gelijk voor je over heeft omdat jullie elkaar nauwelijks kennen.
MAAR HIJ IS ZEKER GEÏNTERESSEERD

Ik zou er niet meteen van uitgaan dat het een smoesje is. Hij vroeg tenslotte zelf om af te spreken :wink: ik denk zeker wel dat hij geïnteresseerd is!
Wacht het even af en anders kun je hem over een paar dagen altijd nog bellen hoe het met hem gaat. Hoor je meteen of hij (nog) een snotneus heeft haha!

Ik kan me voorspellen dat het irritant is om naar de bioscoop te gaan als je verkouden bent.

danku iedereen, dit heeft me veel geholpen, ik voel me al veel geruster :slightly_smiling_face:

O ja, ik heb eigenlijk nog een vraagje. Hij rookt en nadat we gekust hadden, werd ik misselijk, is dit normaal ? Zelf rook ik niet

Als je rook niet gewend bent, kan ik me voorstellen dat je daar een naar gevoel van krijgt.

Volgens mij wordt je daar niet echt misselijk van, het is een smaak die je even proeft en daarna al gauw weg is.

Misschien was ie super zenuwachtig om af te spreken en zei hij het daarom af? Het is denk ik geen smoesje want hij begon met vragen van zullen we iets doen. En anders zou je heel subtiel kunnen proberen te vragen van, als je geen zin had ofzo had je het ook mogen zeggen hoor, maar dan wel op lieve, normale manier zegmaar haha

ja nouja het kan een jongen die dik met zijn uiterlijk bezig is.
Hij wou met je afspreken en ook meteen een nieuwe afspraak maken… in mijn ogen klinkt dit niet verkeerd.

Denk het wel. Hij heeft sorry gezegd en gelijk gevraagd of je dan op een andere dag wilde afspreken.