Is hij er klaar mee?

Hoi dames,

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen… Vorige week was ik met mijn vriend, alles ging goed was gewoon gezellig zoals altijd (we wonen 2u reizen met de trein van elkaar, dus we zien elkaar niet vaak). Anyways, na die dag doet hij super afstandelijk. Hij appt niet, laat niks van zich horen, alleen als ik iets zeg krijg ik er een reactie op en thats it.
Ik heb aan hem gevraagd of er iets is omdat hij zo doet, maar volgens hem is er niks aan de hand.
Ik ben radeloos… Want hij geeft me nu echt het gevoel dat ik niks meer voor hem beteken… Maar dan heb ik ook weer zoiets van dit kan toch niet zomaar dat hij ineens zo doet…
Wat moet ik doen please help me

Ik zou hem gewoon even bellen en dan vragen wat er is. Zeggen dat hij gewoon alles tegen je kan zeggen, maar dat dit je echt niet lekker zit.

hmmm, jongens hebben soms wat minder met social media en berichtjes, dus trek je er niks van aan! ook zijn ze soms wat meer gehecht aan hun vrijheid. Hij zei dat er niks was, dus ga hier niet mee zitten. :sob::muscle:

Ik denk dat je beter face to face hier met hem over kunt praten.

We hebben gister gebeld en uitgesproken, hij deed gewoon weer normaal daarna. Hij zei dat het niet zn bedoeling was om mij het gevoel te geven dat hij afstand probeert te nemen. En vandaag, ja hoor barstende ruzie, alles wat ik zei irriteerde hem. Het is zelfs zo ver gekomen dat hij me ging uitschelden, wat hij nog nooooit gedaan heeft…