is hij er achtergekomen?

hoi allemaal!

Ik was vorig jaar best dom, want had foto’s van tumblr op mijn instagram gezet en gezegd dat die foto’s door mij waren gemaakt. M’n vriendinnen kwamen erachter maar hadden het goedgemaakt.
Ik ben dus nu verliefd op een jongen maar hij zei vandaag : ja ik hoorde iets over jou maar je moet eerlijk zijn of het waar is…
Nu ben ik dus heel bang dat hij erachtergekomen is want heb meteen het gesprek afgesloten
maar als hij erachter gekomen is, wat moet ik dan doen en zeggen? zometeen vindt hij mij raar of iets
HELP

xxxx

meen je dit? :’’’’’’)

Ehm… ik denk niet dat het hem kan schelen of jij die foto’s hebt gestolen (wat ik overigens nogal sneu vind, maar dat terzijde) :")

Waarschijnlijk heeft hij gewoon gehoord dat je verliefd op hem bent :’)

Wat ik ook niet snap.
Je bent bang dat hij je raar vindt om die foto’s.
Maar niet bang dat hij je raar vindt omdat je het gesprek afsloot? :’)

hahahaha ja, ik weet ook niet waarom ik dat deed. beetje dramatisch achja :wink:

Whut?

Wat kan die jongen dat nou weer schelen? Wss weet ie niet eens wat tumblr is ofzo…

Zeg t gewoon eerlijk en doe alsof het je helemaal niks meer boeit

Hahaha

Ik zou me er maar niet teveel zorgen over maken, zoveel mensen doen dat, is heel normaal. Ik kan me niet voorstellen dat hij daar een punt van maakt :stuck_out_tongue: Maar vind je hem leuk? Het zou kunnen dat hij dat heeft gehoord…

SORRY
ik lees net dat er al stond dat je hem leuk vindt…

aaah ja dat is ook wel weer zo! En het was ook langgeleden :slightly_smiling_face:

ik denk niet dat hij dat zo’n groot probleem vindt…