Is hij een player?

Hee lieve meiden

Er zit een jongen bij me op badminton, B.
Hij plaagt me altijd, prikt me, kijkt heel verliefd naar mij en laatst was hij een klein irritant meisje aan het pesten en zei ik ‘‘Meisjes plagen, kusjes vragen!’’ Toen kwam hij naar me toe en zei: ‘‘Dat geldt maar in heel sommige gevallen…’’ Verder kijkt hij heeel veel naar mij, hij zegt lieve dingen op msn enz.

Het vriendje van een vriendin van mij zegt dat hij een player is.
Hij had namelijk (volgens hem) gesms’t met een meisje en toen gezegd ‘‘laten we maar stoppen want hier komt toch niks uit’’ toen vroeg zij aan hem of hij überhaupt wel een relatie wilde maar zei hij nee.
Die vriend zegt ook dat hij dit bij veel meisjes doet, maar ik geloof die vriend niet zo, want hij heeft mijn vriendin een paar keer laten zitten.
Maar het kan toch zijn dat hij haar niet wilde kwetsen ofzo?
Of dat hij het inderdaad om mij doet?
Ik vind hem dus echt geen player, is ie veel te lief voor.
Dat zegt iedereen op mijn badmintonclub ook!

Ik ben van plan woensdag als we gaan badmintonnen hem te vragen of hij wat leuks een x wil gaan doen.

Please help me, in het ‘‘vindt-ie-me-leuk’’ topic reageert haast niemand.
Wat moet ik precies doen?

Als iemand een meisje afwijst is het niet meteen een player,
misschien doet hij het wel om jou…

Ik vind het een beetje gek dat er gelijk ‘player’ genoemd wordt.

Ik versta onder een player een jongen die allemaal meisjes om zich heen wil hebben en van de een naar de achter springt.

Leer hem anders beter kennen, maar ik zal hem zeker niet confronteren met ‘ben je een player?’. Omdat het met dat meisje niet klikte, zegt toch niet dat hij dat bij ieder meisje doet?

precies. Het kan gewoon zijn dat je met iemand een tijdje omgaat op die manier en er dan achter komt dat je diegene niet leuk vindt. Een player zou hij zijn als hij eerst seks met haar had gehad en het dan pas zou melden.

Gewoon met hem blijven omgaan en niet zo luisteren naar dat soort opmerkingen

Neenee! Ik vind hem ook echt geen player en snap niet waarom hij dat zegt!

Daarom vroeg ik me al af; een player is toch heel wat anders x]

Ik ben het eens met Typfoudt.
Omdat hij eerlijk is betekend het niet dat hij een player is, want wie heeft dan gezegd dat hij dit bij elk meisje doet? Precies.
Beter dat hij daar nu mee komt, dan te laat denk ik dan maar.
Alleen maar beter voor jou. :wink:

Kijk uit, dat is altijd regel nr 1. Bij elke jongen!
Ik vind hem niet meteen een player omdat hij dat tegen een meisje zei! Wou dat de meeste jongens dat zeiden. Tenminste eerlijk van hem!
Vraag gewoon of hij iets leuks wilt doen, kan nooit kwaad toch!?

Ik pas mijn beginpost wel eventjes aan;
ik vind hem dus echt geen player hoor
dat hoor ik alleen van anderen…

Misschien zei hij dat omdat hij hem niet zo mag ofzo. of omdat hij dat meisje mag en het zielig voor haar vind.

stiekem een upje

Ja idd…
Maar ik vind het wel raar dat een jongen het zegt, klinkt hard, maar meestal hebben die gelijk over zo’n dingen, waarom zou hij daarover liegen? Vraag eerst eens rond bij andere mensen, liefst jongens. Als zij je zeggen dat hij een player is, zou ik er niet mee doorgaan.

Gewoon afspreken dan merk je meestal ook meer wat voor type hij is.
Maar wel opassen natuurlijk. Je zei dat die jongen misschien dat zei over B omdat hij hem niet mag, maar de mensen van de badmintonclub zeiden het toch ook?

sommigen op mijn badmintonclub vinden dat hij geen player is, ze denken het echt niet. De rest weet niet dat ik hem leuk vind.

Meestal hebben jongens daar wel gelijk over. Hij zou nog kunnen liegen omdat hij jou misschien leuk vind maar hij heeft een vriendin dus lijkt me niet.

Eerst zien dan geloven

nee haha, heb hem zelfs nog nooit gezien…
hoor alles van mijn vriendin.
Maar hij kent B. ook al 6 jaar en ik 3

uit de dingen die ik gehoord heb en wat je nu beschrijft, lijkt me niet dat het een player is ofzoiets
gewoon een afwijzing van iemand anders, dat ie ermee smst is normaal en dan geen relatie willen… duh… :stuck_out_tongue: je smst toch niet alleen als je een relatie wil
en daarbij zijn jongens ook eeuwige draaikonten.

Yes!

Ik vroeg aan hem, toen we buiten in de sneeuw stonden:
‘‘heb je anders zin om een keertje wat leuks te gaan doen?’’
zegt ie: '‘Ja, is goed!’

Nu ben ik stiekem best wel trots op mezelf
en in de wolken

Oeh wat leuk voor je =D
Je zult vanzelf wel zien hoe hij is. En als je iemand afwijst ben je nog geen player.
Nou ja, veel plezier op je date in ieder geval !

en hoe was je date?:grin: