Is hij al deze moeite waard?

Hij is knap, lief en leuk. Er is alleen 1 probleem. Dat is hij niet altijd. Soms voel ik me genegeerd. Hij vergat mijn verjaardag en stuurt dan opeens bijna een week niks meer. En als ik dan iets stuur doet hij weer heel lief. We hebben niks,alleen een paar keer gezoend, maar moet ik hier mee verder gaan?
Is hij al deze moeite waard?

Ik zou hem eerst wat meer moeite laten doen voor je.
Misschien moet je eens kijken hoe lang het duurt voor hij je stuurt? Als jij niet begint met sturen dus.

eerst nog geen dag. nu was het al 5 dagen. en ik deed mee aan een musical waar ik hem over heb verteld, maar zelfs dingen die echt belangrijk voor mij zijn vergeet hij…

laat hem initiatief nemen. doet hij daar niks mee, dan is hij niet alle moeite waard.

Als hij dingen die belangrijk zijn voor je vergeet, vind ik persoonlijk dat hij je niet waard is. Hij doet dan blijkbaar totaal geen moeite.

En wat nu? op afstand houden en wel zien? of het er over hebben met hem?

Ik zou hem vragen wat hij nu eigenlijk wilt van je
en als hij dan zegt dat hij je leuk vindt zou ik zeggen dat hij dan wel eens wat meer moeite mag doen.

Ik denk niet dat hij helemaal weg van je is… Hij vergeet belangrijke dingen van jou en toont niet echt interesse. 5 dagen niets laten horen aan iemand die je leuk vind is ook best lang.

Ik zou geen initatief meer nemen maar als hij weer contact met jou zoekt kan je dat wat LoveyHoney zegt wel aan hem vragen. Anders kan dit heel lang gaan duren en waarschijnlijk loopt het dan op niets uit, en nee dan is hij deze moeite niet waard!

Ik ben het met @amore_ eens (:

hij vind me wel leuk maar net als ik weet hij t niet echt wat hij wil en heeft met een ander gezoend. afkappen dus! beter vrienden

Goedzo :slightly_smiling_face: Het is natuurlijk ook wel makkelijker voor jou als je niet verliefd bent daarom kun je er inderdaad nu mee kappen.

Hij heeft met een ander gezoend, afkappen is dus idd de beste keuze, je kan natuurlijk nog wel proberen om vrienden te blijven (: