Is het wederzijds?

Ik zit een beetje met een probleem. Er is een jongen waarvan ik de naam niet noem, maar ik vind hem leuk. Het probleem alleen is dat ik hem nog niet in het echt heb gezien. We spreken wel veel op MSN enzo. Maar ik weet dat het niet een of andere oude vent van 70 is ofzo want hij zit bij me op school enzo. Ik vind het zo verdomd moeilijk, ik zou zo graag een keer hem in het echt willen ontmoeten, maar ik durf het gewoonweg niet te vragen. Ik ben bang voor wat er komen zal. Help me out, please.

Wij kunnen het toch niet voor je vragen?
Gewoon doen, je hoeft het alleen maar te typen desnoods als je het niet durft te vragen in real, zo moeilijk is dat niet.

En wij kunnen ook niet weten of het wederzijds is.

Gewoon vragen !
Neem anders een vriendin mee, en spreek af op een drukke plek.

heb je hem al es via cam gezien? zo weet je meteen of ie geen oude man van 70 jaar is xD of mss een jonge snotter van 8 jaar ( kan ook eh , kinderen leren jong omgaan met de pc xD )

en van dat afspreken … ik heb hetzelfde probleem :stuck_out_tongue: ik durf het ook nooit vragen
( ben altijd bang voor een grof antwoord xD )
maar als je hem echt wilt ontmoeten xD laat dan je angst niet tegenhouden :slightly_smiling_face:
Een ja heb je en een nee kan je krijgen
of is het omgekeerd ?? xD

Ik heb het hem gevraagd, alleen nu zit ik weer met het probleem. Wat kunnen we gaan doen? Het liefst doe ik iets actiefs zodat er niet van die vervelende stiltes vallen ofzo.

Iemand in het echt meeten is eng… dood eng…
maar als diegene dan net zo bevalt op msn… dan is er bijna geen beter gevoel :grinning:
Een ideetje is misschien samen de stad in :slightly_smiling_face:?
Of als je echt bang ben voor stiltes is bios altijd een optie…
Wat ook werkt is gewoon alvast wat verschillende gespreksonderwerpen voor jezelf noteren, dus dingen die je wil vragen enzo :slightly_smiling_face:
Zo weet je zeker dat als het gesprek stil valt, je ergens over kan beginnen :grinning:

ik zou elkaar in ieder geval een keer ‘gezien’ willen hebben voor je echt afspreekt?
anders zeg je gewoon een keer op msn van;
‘maar hoezo zie ik je eigenlijk nooit op school!’
gewoon een beetje flirterig doen lijkt me (:

en dan op school gewoon ff lief lachen enzo?
is in ieder geval een begin

en hij zou niet veel met je op msn praten als hij je vreselijk vindt, dus hij zal het vast ook wel leuk vinden om een keer met je af te spreken joh! :slightly_smiling_face:

Gewoon vragen! wij kennen hem niet dus hoe moeten wij het weten??

Ga voetballen XD.