is het wederzijds?

Oke, dit wordt misschien weer zo’n typisch zwijfel verhaal, maar oke.
Ik ben dus ernstig verliefd. écht verliefd. Dat je de hele dag met een glimlach op je gezicht loopt, en alleen maar lovesongs luistert. (los van de grond van jeroen van der boom bijvoorbeeld <3)
Maar ik weet dus niet of het wederzijds is.
gister, toen ik hem zag, ben ik hem een klein beetje gaan observeren.
Ik zag wel dat hij me een aantal keer aankeek, en toen begon te glimlachen.
Verder kwam hij naast me zitten aan de bar, en zei hoi tegen me. (ik smolt!)
Ik heb uiteraard al een vriendin om hulp gevraagd, maar die zegt: vraag of hij wat met je gaat drinken zaterdag. Maar dat vind ik echt heeel eng. We hebben heel veel gemeenschappelijke vrienden, dus als ik een blauwtje zou lopen, sta ik volgens mij best wel voor lul…
Iemand die dit herkent, of advies heeft?
Liefs een hotoldebotolverliefd meisje

Ik vond ook iemand heel erg leuk (gewoon opeens, kende hem al een tijdje en opeens zie je dat dan) en ben toen gewoon op 'm afgestapt en heb 'm ergens naar meegevraagd. Daarna vroeg hij of ik zin had om wat te gaan drinken, en nu hebben we wat. En ik stapte een maand geleden op 'm af :wink: Achteraf gezien vind ik het heel stoer van mezelf dat ik gewoon naar 'm toe ben gegaan, dit had ik nooit gedurfd (ik vond voor hem ruim tweeënhalf jaar iemand leuk zonder ooit ‘hoi’ durven te zeggen), maar ik durfde het omdat ik diep vanbinnen voelde dat hij mij ook leuk vond. Zoiets merk je toch gewoon. Als jij zegt dat je voelt dat hij jou ziet zitten en interesse in jou heeft, dan zou ik vertrouwen op dat gevoel en gewoon op 'm afstappen. Echt, je bent jezelf zo dankbaar als je later merkt dat jullie verliefd op elkaar worden, haha!

Ik zou gewoon op hem afstappen, een nee heb je een ja kan je krijgen en een meisje wordt bijna nooit afgewezen. Gewoon je kans wagen anders ga je het je later beklagen :slightly_smiling_face: Succes!