is het waar ?

oke dit is wss een ingewikkeld verhaal, ik probeer t simpel te houden …
nou een paar maanden geleden vond ik een jongen leuk. ik had heb dat verteld en hij vond mij ook leuk. we wouden afspreken en elkaar beter leren kennen enzo maar er is niet zo veel van gekomen.
we bleven wel snapchatten en we praatten op school enzo maar meer kwam er niet van.
ik was hem al een beetje vergeten en vond hem al minder leuk
laatst maakte hij een whatsapp groep aan met nog wat andere mensen, dat was wel gezellig enzo en het leek of hij nogal bezig was met wat ik zei en gaf de hele tijd reacties op mijn enzo. maar op een gegeven moment zaten er te veel mensen in de groep en heb ik en hij ook verlaten.
een week later kwam er een nieuwe groep met minder mensen. weer was hij veel met mij bezig. ik begin hem dus weer steeds leuker te vinden.
nu zegt een vriend van hem dat hij mij leuk vindt, maar ik geloof het niet zo goed, want die jongen zegt zelf van niet. ik zei dat ik bewijs wou enzo hahah en dat gaat ie nu na lang zeuren regelen. maar ik weet niet wat ik moet doen. (die vriend weet dat ik hem weer een beetje leuk vindt) moet ik zijn vriend geloven want ik ken hem amper .
xx

Dus de jongen die jij leuk vindt heeft tegen jou gezegd dat hij je niet leuk vindt? Lijkt me duidelijk genoeg.

App elkaar gewoon privé en draai er niet zo omheen.

hmm nee hoor want misschien durft hij het gewoon niet te zeggen, zo een situatie heb ik ook gehad en ik kwam erachter dat hij me wel leuk vond (bij 2 jongens heb ik dit gehad)

Nou zo’n jongen zou ik sowieso niet willen :’) Maar aangezien dat een mogelijkheid is zou je een gesprek met hem kunnen hebben erover als jullie alleen zijn.

Ik vind het vaag hoor. Stiekem hebben ze de de grootste lol en zitten ze bijelkaar thuis met jou te spelen omdat ze allebij of één weet dat jij hem leuk vind. Ik zou het niet geloven als ik jou was. En als je het toch zeker wil weten vraag het hem zelf. Maar dan wel face to face ofzo, Of je laat het een vriendin face to face vragen. Zodat hij niet met een vriend zou kunnen dollen. Als het zo was tenminste.

Succes !

Kijk jongens zijn heel verlegen dat weten we allebei. Ik zeg niet dat je het gelijk moet geloven maar als je een stap neemt bekijk het dan van 2 kanten. Misschien moet je een ‘spelletje’ met hem spelen om erachter te komen of hij je leuk vindt