is het vreemd dat ik zo jong ben?

hallo, beste mensen,

ik ben 13 jaar oud en ben een beetje in de war, ik masturbeer namelijk al, heb een vibrator en heb al een beetje seks, is dit normaal op deze leeftijd? :flushed: :cold_sweat:

Moet je toch lekker zelf weten
Wat heb jij er nou aan om van andere te horen dat dat vreemd is of niet? Je bent er toch al mee bezig, het is jouw keus.

Dit,

Zolang je het veilig doet, je weet dat je verantwoordelijk bent en niemand niet kwaad doet, moet je lekker doen wat je wil :slightly_smiling_face:

Ik vind 13 een prima leeftijd voor soloseks, voor seks met iemand anders vind ik het te jong. (Mijn mening, iemand anders kan daar anders over denken.) Waarom? Omdat de meeste mensen van 13 nog te jong zijn om echt te begrijpen wat seks is. Aan de andere kant, dat komt later wel, en misschien ben je al wel redelijk volwassen voor je leeftijd, zorg in ieder geval dat je het doet omdat jij het wilt en altijd veilig.

Maar tbh, dat je hier op een forum moet vragen of het vreemd is zegt al wel wat.

13 vind ik persoonlijk veel te jong voor seks met een ander. Op deze leeftijd is experimenteren met jezelf hartstikke prima en doodnormaal, maar laat het ook hierbij. Wees ervan bewust dat er altijd een kans bestaat dat je zwanger kan raken, het hebben van seks brengt nu eenmaal risico’s met zich mee. Als je dan toch seks met een ander wil hebben, realiseer je dan dat seks ten alle tijde FIJN moet zijn, je moet echt geen seks gaan hebben “om het maar te doen”. De situatie moet goed zijn, je moet een goed gevoel hebben over de persoon waarmee je het doet. Maar ook daarover zijn veel meisjes van 13 veel te naïef. Je komt net kijken.

Dat je masturbeert op je 13e is niet gek. Maar dat je al seks hebt, vind ik persoonlijk wel een beetje gek. 13 is echt nog heel jong, de kans is enorm dat je er later spijt van krijgt dat je niet langer gewacht hebt.

ik heb er helemaal geen probleem mee dat je dat doet maar als ik jou was zou ik geen seks hebben met een ander. masturberen doe ik ook al en ik ben een jaar jonger maar dat is mijn mening en je moet ook weten dat je kinderen kan krijgen (geen id of je je maandstonden al hebt) maar daar moet je wel op letten ook kan je ziektes over krijgen en dat zijn niet gewone verkoudheden. dus naar mijn mening vind ik seks wat te jong

ik heb er helemaal geen probleem mee dat je dat doet maar als ik jou was zou ik geen seks hebben met een ander. masturberen doe ik ook al en ik ben een jaar jonger maar dat is mijn mening en je moet ook weten dat je kinderen kan krijgen (geen id of je je maandstonden al hebt) maar daar moet je wel op letten ook kan je ziektes over krijgen en dat zijn niet gewone verkoudheden. dus naar mijn mening vind ik seks wat te jong

Topic van november 2017, aub goed naar de datum kijken voordat je reageert.