Is het vreemd dat hij me amper smst?

hey,

morgen ben ik 5 maandjes samen met mijn vriendje :slightly_smiling_face: Ik hou heel veel van hem en we hebben samen al heel wat meegemaakt. we zitten op dezelfde school, maar hij zit 1 jaar hoger. we zien elkaar dus op school en in het weekend spreken we af. op school en in het weekend geeft hij me veel aandacht en laat hij aan iedereen zien dat hij van mij houdt. hij geeft mij kusjes en knuffeltjes! maar eens ik thuis ben of wanneer ik terug ga naar huis na het weekend hoor ik amper iets van hem. ik heb het hem al gevraagd hoe dat komt en hij zegt dat hij het druk heeft. het is niet dat ik hem niet geloof, maar toen we bijna samen waren stuurde hij constant smsjes en de eerste maanden ook. nu plots doet hij dat niet meer zo vaak. misschien ligt het gewoon aan mij en verbeeld ik me alleen maar dingen. zouden jullie me kunnen helpen? :wink: dankje!

Moet hij dan altijd smsen/wappen ?
Zou misschien wel komen omdat ik een stuk ouder ben dat ik daar zo over denk.

Maar in ieder geval als je langer met elkaar bent wordt alles minder, dat betekent niet dat hij niet meer van je houdt

Ik denk zelf dat het vrij normaal is hoor:)
aan het begin van de relatie tussen mij en mijn vriend kwam ik soms echt over mijn toen nog sms blox heen en stuurde ik makkelijk 1050 smsjes per maand:’) dat stuurde hij dan net zo hard terug.
Maar nu zijn het er maar een paar per dag. Gewoon af en toe eentje om te vragen hoe het gaat en of alles lukt. En dat ik van m hou natuurlijk.
Maar volgens mij is het gewoon normaal.

Mja, na een tijdje gaat dat over. Bij mij tenminste wel. Dat heeft niks te betekenen verder, gewoon dat dat soort dingen minder worden. Je hoeft niet meer elk moment van de dag met hem te praten.

Dat is normaal hoor. Mijn vriend smst mij ook niet meer zo veel.
Je hoeft inderdaad niet elk moment van de dag met hem te praten. Zolang hij je in real life nog maar gewoon veel aandacht geeft!