is het too much?

Ja ik ben met een hele lieve& leuke jongen beetje bezig enzo, ook voor het eerst bij hem thuis geweest al, maar vanavond kleine ruzie gehad…
en in alle boosheid heb ik hem dus uitgescholden voor klootzak etc… niet erg slim!
Nu wil ik eigelijk een smsje sturen van; sorry, het was niet zo bedoeld,
ik vind je echt heel leuk!

is het too much om dat nog te sturen?
laten rusten tot morgen?..

ik stuur eigenlijk altijd meteen een sorry oid als ik spijt heb.
maar hoezo kreeg je ruzie?

Laten rusten, morgen ochtend iets sturen.
Dan heeft hij ook een nachtje geslapen, en kan hij het vast meer waarderen.

morgenochtend!

morgen en ik zou hem zeker op zijn minst bellen ,maar niet smsen das gewoon te makkelijk.

Hangt er vanaf hoe serieus 't is en hoe erg de ruzie was. Ik ben vaak genoeg tegen ‘m uitgevallen maar daarna ook gelijk spijt haha. Gewoon omdat het té erg was - of omdat ik te eerlijk was, wat niet nodig is soms.
Ik sms dan ook sorry, zodat hij niet met n’ klote gevoel naar bed hoeft. Misschien waardeert hij het de volgende ochtend wel meer, maar nu gaat hij iig naar bed met de gedachte dat jij het niet zo bedoelde en na die nacht is hij er iig overheen, hopefully :slight_smile:

Maar ligt compleet aan de jongen zelf natuurlijk & de ruzie.

Denk trouwens niét dat hij nu ineens door zo’n ruzie het allemaal stopt; en 't zal dan ook niet veel uitmaken wánneer je sorry zegt :-)…

Excuses maken is nooit too much!

Nee maar dat laatste zinnetje wel, dat zou ik echt weg laten.

ik zou tot morgen wachten, dan is hij ook wat afgekoelt. kun je het in zijn gezicht zeggen anders? komt gemeender over.

nee, hij woont beetje ver,
dus kan er niet zomaar heen!
helaaas… stuur zo een smsje…
maar wat?

Iets van; ‘Het spijt me van gisteren, het ging allemaal een beetje te ver. Ik wil helemaal geen ruzie met je maken, ik vind je écht heel leuk’.

Zoiets zou ik doen, denk ik.

^jup!

Laten rusten en dan gewoon je excuses aanbieden. Bij ruzie zeg je véél nare dingen omdat je niet nadenkt, dat weet hij ook wel…Maar wel raar dat je al ruzie krijgt wanneer je gewoon bezig bent? Is een relatie dan wel slim…

vanmorgen indd gestuurd dat 't me spijt, en dat ik 'm echt leuk vind…
maar nog steeds niks gehoord…

hoe kan ik vragen wat ie nou van mij vind, want ik wil wel weten waar ik aantoe ben?

^^ Ik zou dat echt niet metteen er achter aan gooien. Ga er eerst maar aan werken dat je een goede basis hebt voor een relatie. Misschien ben je gewoon ene opvliegerig typen of hij en dan kan het gebeuren dat je nu al een beetje ruzie hebt maar ik weet dan niet of het zo goed zou werken en misschien moet je niet van hem eisen zo kort naar een ruzie te vragen waar je aantoe bent. Tenzij je ruzie daarover ging en dan had je beter geen het spijt me smsje kunnen sturen maar eerder zoiets als; Het spijt me dat ik je klootzak genoemd heb. Maar ik wil wel nog steeds graag weten waar ik aan toe ben.

Maargoed. Jij zult het zelf wel het beste weten! :")

Idd, laat het even rusten, je excuus heb je nu aangeboden en over een paar dagen kun je rustig beginnen met de vraag ‘hoe zit het nu tussen ons’.