Hey,
Ik zit nogal ergens mee, gister is er iets gebeurd tijdens uitgaan waardoor ik nogal boos op vriendin van mij werd.
M’n vriendin heeft gezoent met de jongen die ik leuk vond, terwijl ze dat wist. Ik was even daarvoor met een jongen gaan dansen en zoenen [wat achteraf een grote vergissing was geweest, maar oke.] en ik kwam weer terug, en toen stonden we bij de jongen die ik de hele avond al op 't oog had. Maar ik dacht, die zal vast wel al hebben gezoent. Maargoed. Op een gegeven moment raakten we aan de praat [die jongen en ik] en ik merkte dat ik al geen kans meer maakte omdat ik al met een andere jongen had gezoent, oke, dat snap ik, geen punt. Toen begon m’n vriendin met 'm te praten. Ze hadden het over mij, en ik vroeg aan mn vriendin wat ie zei. Ze zei dat ze dat maar niet ging zeggen omdat ik dat niet zo leuk zou gaan vinden. Ik weet nog steeds niet wat ie zei. Opeens vroeg ze; vind je 't erg als ik met 'm zoen? ik heb duidelijk ja gezegd, en ze zei d’r verder niets over. Ik ging even met mn andere vriendinnen dansen, en ik kijk naast me, staan die 2 nummers uit te wisselen! Ik werd zo boos, dus ben ik weggelopen met 2 vriendinnen van mij. We gingen ergens zitten en ik moest beetje janken. Dus zegt een van mn vriendinnen; zal ik even gaan kijken? Dus zij daarnaartoe. Komt ze terug, met het slechte nieuws dat die ene vriendin met de jongen die ik leuk vind staat te zoenen.
Ik ben boos op haar geworden, maar wil eigenlijk geen ruzie om een jongen.
Is het terecht dat ik boos ben geworden? Of stel ik me aan? En wat nou als die 2 gaan smsen en elkaar leuk beginnen te vinden enzo…
nog een ding; het was een buitenlandse/halfbloedachtige jongen, en mn vriendin heeft wel duizenden keren gezegd dat ze niet op zulke jongens valt. Ik snap gewoon niet dat en waarom ze 't gedaan heeft.
Ik heb haar er vandaag verder niet meer over gesproken, maar weet niet hoe het morgen op school gaat…
Sorry voor 't lange verhaal, maar zit er best wel mee.