Is het slim om te meeten?

Heey girlss,

Een tijdje geleden ging ik voor de grap tijdens de les Tinder proberen, ik heb daar toevallig een leuke jongen ontmoet. We hebben nu al iets van 4 weken contact en we skypen bijna elke dag en hij woont best dichtbij, maar 30 min met openbaar vervoer.

Maar dus zijn ouders zijn aanstaande vrijdag weg op vakantie voor een weekendje en hij vraagt of ik langs wil komen bij hem. Ik wil wel heel graag, maar is het wel een slim idee? Het voelt wel heel vertrouwt. Mijn ouders zijn trouwens ook op vakantie en mijn broer weet niets van hem af. Hij is 17 en ik ben 16. Wat vinden jullie en hebben jullie ervaring met dit?

Alvast bedankt x

NIET doen. Gewoon voor de eerste keer afspreken op 'n plek waar mensen zijn. Jullie zijn anders alleen en je weet niet wat er kan gebeuren en wat zijn intenties zijn.

Doe het alsjeblieft op een plek waar mensen bij zijn inderdaad. Het lijkt zoals je zegt misschien wel vertrouwt maar dat hoeft het niet te zijn.

Ik sluit me bij de rest aan!
Slim om te meeten: ja. Maar niet bij iemand thuis.
Ik ken mijn Tindermatch nog veel korter als jij, ga morgen toch meeten, maar in de stad waar het koopavond is, ergens wat drinken.
Stel, hij deugt niet (you never know), zitten we in een drukke stad, met veel mensen. En ben je hoe dan ook niet alleen.

Maar alsnog, ga dr voor, spreek zeker af als het zo goed klikt!

Nee. Spreek eerst af in het openbaar.

Meeten kan, maar doe het op een openbare plek waar mensen zijn. Ook al ga je een bak koffie drinken bij de hema ofzo. :’)

Ik snap eerlijk gezegd nooit waarom mensen dit vragen… Het feit dat ze bevestiging nodig hebben dat het wel zou kunnen, zegt toch al genoeg? Ook lijkt mij dit gewoon bijna vanzelfsprekend, maar misschien ook wel omdat er zo vaak topics met zo’n vraag komen.

Afspreken kan zeker wel, ik hoor ook van mensen dat zij dat gedaan hebben en op een openbare plek kan dat prima! Dus afspreken ja, maar niet bij hem thuis!

Ooooh zo leuk dit… ik had het ook! Haha gewoon voor de grap tinder aangemaakt en toen ging het over op whatsapp, toen hebben we gemeet in de vakantie :slightly_smiling_face: ( met een vriend van hem en mijn beste vriendin erbij) Echt een aanrader was onwijs leuk :slightly_smiling_face:

Nee

Ik heb afgelopen zondag gemeet met iemand die ik online had leren kennen (ik 22, hij 28). We hebben op openbare plek ontmoet, waar het druk is en ook alleen op openbare plekken gebleven en een super leuke dag gehad en gaan weer afspreken :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je het best kunt doen, maar hou je telefoon bij je (desnoods een deo of haarlak dat je hem in het gezicht kunt spuiten ermee als hij iets probeert) en ontmoet alleen op een openbare plek en laat je niet ompraten!

Hahaha. :’) Die ga ik onthouden!

Als je nieuwsgierig naar hem bent zou ik zeker met hem afspreken. Alleen niet meteen bij hem thuis, maar op een openbare plek waar je zo weg kunt als je dat wilt.

Spreek af op een openbare locatie, en ergens in jouw omgeving. Hij moet snappen dat jij voorzichtig wilt zijn, voor het geval dat.

dit topic maakt me zenuwachtig voor vanavond :’)