Is het slecht om crackers te eten?

Om als lunch alleen maar een pakje crackers te eten als je wilt afvallen? Zo’n pakje crackers van 5 crackers (ongeveer 128 kcal voor degene die dat willen weten). Ben echt bang dat ik dadelijk heel ongezond bezig ben enzo terwijl het helemaal niet werkt wat ik doe, dat heb ik vorig jaar namelijk ook al meegemaakt.

5 van die knackebrod crackers of vijf van die koekjes crackers? Welke het ook is, je kan ze beter beleggen.

http://www.derat.nl/picture/nieuws/crackers.jpg
Eerder van deze crackers. Je hebt gelijk haha, maar ik neem nu zeg maar die crackers mee naar school met een appel en een muslireep en drink ongeveer 1,5 fles water op school. Ik denk dat het best lastig wordt om die crackers te gaan beleggen als ik naar school ga.

Je zou ze in een trommeltje kunnen doen. Of zoals ik doe wanneer ik haast heb: ik neem m’n crackers en m’n beleg los mee naar school haha. Ik vind dit samen met een appel eerder op een groot tussendoortje lijken.

Hahaha ik ben het compleet met je eens alleen vind ik het ‘fijn’ dat ik op school niet meer kan eten, dan voel ik me zeg maar niet schuldig als ik nog eens wat eten pak want ik kan niet meer eten dan ik meeneem (tenzij ik iets koop natuurlijk, maar ik koop nooit wat). Maar bedankt voor je reacties iig.

Ik snap het niet. Dan neem je toch een boterham extra mee?

Dat pakje crackers die jij laat zien eet ik als tussendoortje met nog wat koekjes.
Als je een pakje knackebrod met beleg neemt inclusief appel ed. wat jij nu eet dan kan dat prima.