is het raar?

hij werkt!, maar toch heeft hij nooit geld zegt hij

Huh dat is wel echt vreemd, zeker als hij het belooft.

Ik verbaas me hier écht over, ik heb in korte tijd eigenlijk heeeel veel cadeaus gehad als ik het zo lees. :
Toen hij terug kwam van vakantie, m’n verjaardag, iedere keer als ik ongesteld was (ja serieus :’)) halfjaar verkering, enzovoorts.

Ik was zo brutaal om te zeggen of ik dat leuke tasje van de Zara als kado mocht krijgen ghehe, maar ik ben wel vaker direct-to-the-face, want ik zei een keer ''je koopt nooit cadeautjes voor mij ‘’*sadface*

ik vind het gewoon raar

jaa, maar als hij niet werkt kan ik het me wel voorstellen (ookal vind ik niks kopen voor verjaardag wel een beetje vreemd)
je hebt geen kettinkjes en armbandjes nodig voor een relatie, ookal is het wel leuk [:
wat voor dingen geef jij hem dan, en wanneer?

dat ga ik ook gewoon doen, heel zielig kijken en dan zeggen ‘‘jij koopt nooit kadootjes voor mij’’
mischien werkt het

nee, maar ik vin dat gewoon schattig zon armbandje dat symboliseert een beetje, :stuck_out_tongue:
ik heb hem een t-shirt gegeven (een dure )
en ik heb 2 keer een schilderij voor hem gemaakt

heel herkenbaar bij m’n ex…
je moet er serieus met hem over praten.

Hoe kan hij nooit geld hebben dan? Als hij werkt moet hij money hebben. Volgens mij is hij gewoon te zuinig op z’n centen. Een gier dus.

nee heeft me NOOIT wat gegeven

ja, misschien dat het helpt als je er met hem over praat
het komt niet gierig over hoor, want jij geeft ook dingen aan hem…

Mijn vriend werkt ook gwn (fulltime) is gestopt met zn studie… maar ik weet niet wat zijn probleem is. ik heb al gezegd dat jij niks voor mij koopt zijn reactie is dan;; srry schat maar ik heb het druk heb nooit tijd om een cadeau te halen.

Had ik ook, ik heb het hem gevraagd. Hij zei dat hij niet zo goed wist wat hij mij moest geven. dus nu maakt ik het soms duidelijk als ik iets zie. Ik krijg nu hele leuke kado’s :slightly_smiling_face:

En geen zin? :zipper_mouth_face:

blijkbaar…

^ Reden genoeg om te ruziën. Soms helpt dat wel als je je zin wilt :stuck_out_tongue:

Betaalt hij wel voor etentjes enzo?

Ik vind kado’s voor na de vakantie of voor zoveel maanden verkering niet echt nodig. Maar op je verjaardag een kado krijgen vind ik wel belangrijk.

vind ik wel raar hoor…
écht raar o_o

hij had belooft dat hij iets voor mij mee zou nemen, dus dat stoort me

Hij trakteert wel toch? Say yes please…