is het raar?

hee girls
mijn vriendje en ik zijn bijna 9 maanden bij elkaar, en ik heb nog nooit een kadootje ofzo van hem gehad, niet eens voor mijn verjaardag, of toen we 6maand hadden, of toen ik terug kwam van vakantie.
en elke keer had ik hem wel iets gegeven.
is toch raar?
jullie enig idee wat ik hier mee moet, of wat ik tegen hem moet zeggen?
of overdrijf ik gewoon?

xxx

Als je niet eens iets voor je verjaardag krijgt, is dat wel triest. Alleen ja… Hoe moet je dat tegen hem zeggen. “Waar blijft mijn kado?!”

ik snap wel dat je het raar vind! hoe kan je nou geen verjaardagscadeau van je vriendje krijgen O_o misschien met hem erover praten? dus vragen waarom hij nooit iets voor je koopt, terwijl jij dat wel doe?

Ik geef toe dat niet elke jongen romantisch is…
maar niet eens voor je verjaardag?
Dat gaat wel ver.
Ik ben het eens met GEEWAY.

Voor je verjaardag is idd wel erg raar, met 6 maanden ofzo kan ik misschien nog wel begrijpen dat hij geen geld heef ofzo…
Maar voor de verjaardag van je vriendin geef je toch wel een cadeautje mhh…

Het is erg moeilijk hoe je hier over kunt beginnen, aangezien jullie al 9 maanden hebben neem ik aan dat je hem alles kunt vertellen/zeggen?
Probeer er gewoon eens rustig over te praten… Kerst komt er weer aan(paar maanden) zeg gewoon dingen die je wilt hebben ?

jaa dat is inderdaad raar en vooral dat hij geen cadeau gaf voor je verjaardag ik zou het gewoon vragen aan hem waarom hij je geen cadeautjes geeft ?
xx

ja hij heeft nooit geld en hij weet nooit wat,
dat is zijn smoes

Dan zou ik ook niks voor hem kopen. Ja sorry hoor, maar zo ben ik dan weer. Hij kan heus wel sparen voor jou. Als ik een vriendin zou hebben en ze was zo speciaal voor me, had ik wel wat moeite voor haar gedaan. (Niet dat ik op meisjes val.)

Mijn vriend en ik zijn al 3 jaar samen. hij heeft me ook nooit wat gegeven… niet op mn verjaardag niet op Valentijnsdag en ik snap hoe jij je voelt geloooofff me.
hij had belooft dat die me iets zou geven… maarja dat is al 4 maanden geleden toen hij die beloofde had gemaakt :S
ik wil echt niet gierig overkomen hier… maar hallo ;S hij kan tog wel iets geven op mn verjaardag :s

ja ,nou het is net alsof hij mij niet een kadootje waard vind ofzo

ja idd
maar heb je ooit zelf wat gevraagd aan hem om iets aan jou te geven ?

Dat die niks voor je verjaardag geeft is wel raar. Maar ik deed met mn vriendje ook nooit kadootjes voor 6 maanden of terug van vakantie dat vind ik nergens op slaan. Maarja wij deden wel tussendoor is wat kleins als ik winkelde en ik zag wat voor hem of andersom namen we wel is wat mee voor elkaar…

mijn vriend neemt me niet eens mee winkelen

naja, ik had een t-shirt voor hem meegenomen uit new york voor hem
en hij zij ; dan neem ik ook wat voor jou mee uit londen, ( hij kwam vandaag terug)
maar hij zag niks leuks
nou , in londen kun je toch wel wat leuks vinden.?!!
en ik vind dat het logisch is dat je iets geeft op mijn verjaardag, en dat deed hij ook niet

ik krijg mijn vriendje ook echt niet mee winkelen, ja alleen naar de game store :S

Vraag je aan hem waarom hij geen cadeaus voor je koopt of begint hij er zelf al over?
Want misschien weet hij écht niets leuks. :stuck_out_tongue:

lol dan kies je een spelletje ofzo
nee grapje
weetje ik zat hier ook heel lang mee…eigenlijk nog steeds een beetje maar door dit ga ik niet minder van hem houden ofzo… mss geeft die me wel ooit ‘wat’.

Nou ja zeg. Je bent z’n vriendin… hij mag daar best wat geld aan kwijt. I mean, get a job of zo.

Ben echt blij met m’n vriend… zelfs wanneer ik niet jarig ben, koopt hij wat leuks voor me.

Werkt hij dan niet?

en voor cateyes&jou; heeft hij je egt NOOIT iets gegeven?

ja al mijn vriendinnne hebben allemaal schattige armbandjes en kettinkjes van hun vriendje, en ik heb niks
dat vind ik dan beetje jammer
maar ja, ik hou nog steeds wel heel veel van hem :stuck_out_tongue: