Is het raar?

Is het raar dat ik (14) nog nooit ben verliefd geweest? Ik maak altijd onbewust een vriendschappelijke band met jongens die ik heel leuk vind :open_mouth:

nee, dat is niet raar. :slightly_smiling_face:

Nee.

nee is niet raar!
je wordt maar een paar keer in je leven écht verliefd, dus don’t worry!

Soms voel ik me heel depri omdat ik nooit aandacht krijg van jongens en al men vriendinnen wel. Eentje zei een keer (dit moet ik er wel bij vertellen dat ze zelf altijd gewoon een t-shirt met een jeans draagt zonder decolté) dat ik men vrouwelijke kantjes meer moest laten zien, maar zo ben ik niet!

whaha, wat dom! die moet dat zelf nodig zegge dan!
maar je moet gewoon blijve wie je bent, en dan kom je vanzelf wel iemand tege die je leuk vind! ik heb tot mn 16e ook niet echt ooit iemand leuk gevonde, komt goed hoor! :slightly_smiling_face:

Ik heb ook zo’n vriendin, altijd vrienden met jongens maar nooit echt aandacht van ze.
Lijkt me heel moeilijk, zij weet langzamerhand ook niet meer hoe ze d’r mee om moet gaan…
Dus nu gaat ze er steeds maar vanuit dat jongens niet geinteresseerd zijn in d’r en gedraagt ze zich d’r naar…
Tsja, kan je alleen als tip geven dat je dat iig niet moet doen (:

Nja ik trek niet zo snel op met jongens,
ik hou me vaak beetje stil.
weet niet goed waar ik over moet praten enzo…
thats my problem.

and i hate it.

ik ben 17 en nog nooit verliefd geweest ben de wanhopigheid al voorbij ben triest hahahah xD

Dat is helemaal niet raar, de een word sneller ‘verliefd’ dan de ander, of misschien ben je gewoon in het bijzijn van de ‘‘verkeerde’’ jongens- wacht gewoon af en zie wat de wereld je brengt, mijn ervaring met mensen is dat diegenen die snel verliefd worden er makkelijker over doen dan de anderen, dat bedoel ik in de zin van dat als de mensen die moeilijker verliefd worden daadwerkelijk verliefd worden dat dan ook écht zijn.
Dat is beter in een relatie.

nee dat is idd helemaal niet zo raar.
ik ken genoeg meiden die nooit verliefd zijn, en ook nog nooit een vriendje hebben gehad.
dus don’t worry =)

Nee, op een gegeven moment komt er wel iemand waarbij je andere gevoelens voor hebt.

Met je naam verwachte ik iets anders :V
Maar nee dat is niet raar.

Nee joh, dat is helemaal niet raar! Ik had op die leeftijd wel dat ik jongens gewoon heel leuk vond, ik dacht misschien ook dat ik verliefd was. Maar op mijn 16e ben ik écht verliefd geworden, en dat was echt heel anders :slightly_smiling_face:
En dat je misschien niet zoveel aandacht van jongens krijgt; je komt heus nog wel jongens tegen die je zien staan! Jongens van jouw leeftijd vinden of meisjes nog niet zo interessant of ze vinden uitdagend geklede meisjes leuk (dat was bij mij op school tenminste) Je hoeft jezelf niet te veranderen als je dat niet wil, om aandacht van jongens te krijgen. Het komt allemaal heus nog wel :slightly_smiling_face:

Zo dat is echt raar! :flushed:

:stuck_out_tongue:

Vrij normaal toch?
En juist leuk dat je een vriendschappelijke band met ze hebt, heb zelf ook een aantal jongens vrienden en vind dat toch erg leuk, zou ook nooit verliefd op hun kunnen worden.

Zo ben ik dus, klinkt heel cliché maar ik acteer overdag. De meeste mensen kennen mij als het koppige, blonde, kleine meisje die geen last heeft van onzekerheid (:

nee hoor, heb ik ook nog niet gehad (16)