Is het raar ?

Is het raar als een meisje een Six-pack heeft ?

Ik denk dat dit meer van mening tot mening verschild. Zelf vind ik het apart, ja. Lelijk ook.

Raar niet echt, maar mooi vind ik het niet.

Nee.

Nope.

Ligt eraan hoe erg. Een beetje vind ik mooi en normaal, een opvallende vind ik lelijk en inderdaad raar.

Nee hoor :slightly_smiling_face:

Nee hoor! Als je het mooi vind en het wilt moet je het mooi zelf weten :slightly_smiling_face: Maar idd, niet iedereen vindt het mooi. Maarja, ook niet iedereen zal bijvoorbeeld jouw kleding mooi vinden toch?

Ik vind van niet.

En ik verplaats dit naar Beauty, Health & Hair!

Zo’n hele duidelijke vind ik zelf niet mooi, maar een klein sixpackje is wel mooi vind ik :slightly_smiling_face:

Nee. Niet dat ik er zelf één heb, maar ik ben een soort van zitzak-achtig iets.

het verschilt heel erg per persoon denk ik (bij de 1 staat t wel, de ander niet), soms vind ik het mooi, maar teveel vind ik onvrouwelijk. maar meestal vind ik t niet raar ofso

Ik vind het mooi als je het licht hebt dat je gewoon spieren beetje ziet zitten

-

Raar vind ik een te extreem woord, maar ik ken niet veel vrouwen met een sixpack moet ik zeggen. Het kost vrouwen sowieso veel moeite om überhaupt een sixpack te krijgen. Ik vind het zelf wel mooi als het bij de dame past en niet te extreem is.

Ik vind het niet raar of apart of lelijk, maar het is wel in het algemeen meer ‘normaal’ dat jongens het hebben.

Ik vind het alleen maar knap als je dat hebt, want jemig, ik krijg dat echt nooit in een miljoen jaar.

Het is niet raar, maar ik vind het niet bepaald mooi. Een hele lichte is wel leuk, maar als je het echt echt echt ziet… hahaha

Het is niet raar maar ik vind het persoonlijk niet zo mooi.