Is het raar om niet naar een gala te gaan?

Ja, mijn vraag. Het is een eindexamengala.
De reden dat ik niet wil gaan is omdat ik geen vrienden heb op deze school, en geen aanhangsel wil zijn dat de hele avond achter een groepje aan moet lopen.
Zouden jullie het raar vinden als iemand niet naar zijn gala gaat?

pls niet gemeen reageren ik schaam me hiervoor

ik was ook niet gegaan, precies het zelfde.
poep mensen doei.
gewoon niet gaan meis

IGGY AZALEA OMFG

nee dat is niet raar, ik ging nooit naar schoolfeesten en gala’s. Boeide niemand wat.

Wij hadden vorig jaar geen eindexamengala.
Maar ik zou gewoon niet gaan, je ziet ze toch waarschijnlijk niet meer, iedereen gaat zijn eigen weg.

Bij mij gingen er meer mensen niet dan wel

Het is echt niet raar. Geen zorgen over maken, gewoon niet gaan als je je daar prettig bij voelt :slightly_smiling_face:

Ik zou ook niet gaan als ik verder niemand had om echt mee op te trekken. Het staat je bovendien natuurlijk altijd vrij om niet te gaan.

En zeker omdat het eindgala is… Laat die mensen lekker de pest krijgen dan haha.

Bedankt voor de reacties! Ik ben bijna zeker dat ik er niet heen ga, ben ik ook gelijk klaar met die stress die ik er al een paar maanden van heb.

nee is niet raar, het is vreselijk om daar te zijn, en alleen te zijn :frowning_face:

Waarom naar iets gaan waar je eigenlijk helemaal geen zin in hebt?
Gewoon niet doen dus, chillen op de bank thuis kan net zo leuk zijn!

Als je geen leuke vrienden op school heb, dan vind ik het echt niet raar als je niet wilt gaan hoor!
Ik ben toendertijd wel gegaan, maar als ik geen vrienden had was ik ook niet gegaan. Gewoon doen wat jij wilt en inderdaad, de meesten zie je toch nooit meer.

Als je niet wil gaan, hoef je je niet verplicht te voelen :slightly_smiling_face: gewoon doen waar je je prettig bij voelt. Om het gala hoef je het niet te doen, er komen waarschijnlijk nog veel meer en leukere/betere gala’s op je pad haha.

Ik ben wel naar mijn gala geweest maar als je het niet naar je zin hebt daar, moet je zeker niet gaan.

Nee, het is niet raar om niet te gaan… Zou er zelf in jouw situatie ook geen zin in hebben.

nee het is niet raar x