Is het raar om met je moeder naar een open dag te gaan?

Misschien vinden jullie het wel een hele stomme vraag, en eigenlijk moet ik me er ook niks van aantrekken wat anderen ervan vinden, maar ik ga volgende week voor het eerst naar een open dag (van de HvA). Nu bood mijn moeder aan om mee te gaan, aangezien mijn vriendinnen/klasgenoten niet naar deze school willen, maar ik vroeg me af of meer mensen dit doen? Zie je vaak kinderen met ouders op zo’n open dag?

Boeiend :") Sorry hoor, maar bijna iedereen gaat met hun ouders. Ouders zijn juist de mensen die alle vragen stellen, haha.

Ik heb op verschillende open dagen gestaan en ik vind het niet raar.

De ouders stellen juist de vragen waar de jongeren niet aan denken of niet belangrijk vinden maar wel van belang zijn.

Je zult vast niet de enige zijn hoor! Gewoon doen.

Nee hoor, helemaal niet raar. (:

Ik ben met m’n vriend geweest, maar er waren toen veel mensen die hun ouders (en zelfs broer/zus) meehadden.

Ik ga altijd met m’n ouders, dat is zeker niet raar :slightly_smiling_face:

Ja :slightly_smiling_face: veel ouders willen graag weten waar hun zoon/dochter terecht komt. Ik heb toen mijn vader en moeder meegenomen.
Zelfs op een mastervoorlichtingsdag (ik ben 2ejaars student) heb ik pas mijn vader meegenomen, en er waren best veel ouders. Het is gewoon fijn om iemand bij je te hebben waarmee je kunt overleggen wat je ervan vond etc. :slightly_smiling_face:

Ik ben nog nooit met iemand anders dan m’n moeder gegaan. Dus nee, ik vind het echt niet raar.

Nee dat is heel normaal.

Minstens de helft komt met een ouder.

Hihi, totaal niet raar! Ik ga met m’n vader :slightly_smiling_face:. Dat de vraag überhaupt in je op komt, joh ;-)!

Ik was eens een keer alleen gegaan (omdat het heel ver was) en toen was ik de bijna de enige zonder ouders daar :’) Dus, nee het is niet raar.

En nu herinner ik me ook weer dat ik ook nog naar zo’n open dag van de hva moet, dankjewel ;p

Oke bedankt allemaal! :slightly_smiling_face: Het is ook niet dat ik me voor m’n moeder schaam ofzo, absoluut niet, maar omdat het allemaal nieuw is vroeg ik me gewoon af of anderen dat ook doen. Maar het antwoord is duidelijk haha!

Haha, snap ik :slightly_smiling_face:

Dat is echt niet raar. Doen de meeste mensen wel geloof ik! Ik was met mijn moeder en broer geweest.

Volgensmij doet iedereen dat hoor? x’)

En bij proefstuderen dan? Want dan wordt je blijkbaar in groepjes ingedeeld en dan wordt je aan een practicum gezet.

Bij proefstuderen is het volgens mij minder gebruikelijk om je ouders mee te nemen.

Jep op open dagen zie je ook (veel) ouders!

Bij proefstuderen zijn geen ouders