is het raar om met je beste vriend te zoenen?

[b]heeei,

ik heb met mijn beste vriend gezoent,
en ben ook al beetje verder geweest …
ik vraag me af of het raar is om met je beste vriend te gaan,
er is niks tussen ons veranderd maar toch.
hij wil ook steeds afspreken ,
wat heel logisch is als bff zijnde
maar ik weeet niet of ik er goed aan doe
om steeds met hem te gaan :flushed:

ik zou heeel graag jullie mening hierover weten.

xx [/b]

Ik dénk dat hij je leuk vindt :\ als je niks met hem wilt dan moet je hem dat duidelijk maken. Anders maak je hem misschien blij met een dooie mus.

Als jij iets voor hem voelt, dan kan dat.
Zo niet , dan kan dat nog steeds, maar heeft het vaak wel nare gevolgen.

Het kan je vriendschap verpesten.
Of het kan juist een hele goede relatie worden, omdat jullie elkaar zo goed kunnen.

en spraken jullie voordat jullie gezoend hebben ook al af? anders vind hij je sowieso leuk

dat dus, sowieso als je eenmaal n relatie ingaat zal je nooit meer beste vrienden zijn (als het uit gaat bedoel ik dan), maar dat is mijn ervaring :’)

Met mijn ex ben ik ook nog hele goede vrienden…
Dus het zou kunnen maar je moet veel geluk hebben.
Denk er nog eens goed over naa…
Probeer het er met hem over te hebben.
Maar je moet het ook niet zo doen dat hij meteen denk van haaaa ze wil wat ofzoo…

ik zou het proberen. hij vind jou leuk, en jij vind hem leuk. mijn ouders waren beste vrienden in de middelbare nu zijn ze al 30 jaar samen en hebben 2 kinderen.
neem het risico gewoon:)

Wel, dan moet je jezelf de vraag stellen of je 'm leuk vindt?
En zeker : vindt hij je wel leuk? Of ziet hij jou als een friend with benefits ( gewoon vrienden maar met zoenen/sex).
Denk er alleszins goed over na want na een relatie zal jullie vriendschap nooit meer hetzelfde zijn.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ach, doe wat je leuk vindt. Als jullie samen lol hebben en verder geen verwachtingen (relatie, vriendje/vriendinnetje) dan is het prima, toch? Wat maakt het uit wat anderen ervan denken? ^^

Ehm, ik weet niet of je me nu denkt te verbeteren ofzo, maar het is ‘‘iemand blij maken met een dooie mus’’ en niet muis. Zoek maar op.

Nja als je zoent met je beste vriend vind ik het iig wel meer als een beste vriend :stuck_out_tongue: ik zou nooit met mijn beste vriend kunnen zoenen.

ik zou in ieder geval ff bespreken wat jij verwacht en wat hij verwacht. Dat je niet zo een misverstand hebt dat hij een echte relatie wil en jij totaal niet (of andersom). Want dat kan je relatie wel heel hard verpesten

Weet je zeker dat het je beste vriend is?

Ff informeren hoe hij het ziet, als je bff wil blijven kun je denk ik beter niet te ver gaan, dan kunnen er misverstanden ontstaan in wat jij wil en wat hij wil.