Is het raar om alleen naar de dokter te gaan?

Voor je puisten? Heb vanmiddag afspraak, en mn moeder zei dat ik ook alleen kon. Ze heeft wel gezegd dat ik NIET aan de pil mag… :S Ben 15 jaar, vind het zo raar van haar. Maaroke, ik hoef ook geen cremés (allang allemaal gehad) dus ben benieuwd wat de huisarts dan zegt…

Wat vinden jullie?

als jij er dusdanig last van hebt,
vind ik dat je daarvoor naar de dokter kan gaan.
aangezien jij er last van hebt, en niet je moeder kan je toch alleen?
stel dat hij wel de pil voorschrijft zou ik het met je moeder overleggen,
maar dat komt na vanmiddag wel weer,
misschien geeft hij een tip voor je voeding ofzo?

Nee tuurlijk is het niet raar! Het is misschien wel handig als je moeder meegaat, maar als ze dat niet wil, lukt dat natuurlijk niet.

Nee hoor is niet raar! ik vind 't zelf ook fijn als me moeder meegaat, maar als het niet kan vind ik het ook nooit erg om alleen te gaan.
Ben trouwens benieuwd wat de dokter zegt, heb zelf namelijk ook last van puistjes en heb ook alle cremetjes al gehad. :rage:

Ik ga ook naar de dokter ervoor volgende week, maar denk dat ik ook alleen zal gaan want mn moeder moet werken.

nee

Ik ga altijd alleen naar de dokter.

Waarom zou dat raar zijn?

dat je alleen naar de dokter gaat is niet raar

dat je moeder zegt dat je de pil niet mag pakken is wel raar

want zeker als je al die cremes al geprobeerd hebt, zal hij je eerst de pil willen laten proberen.

pas als dat niet helpt en het is echt heel erg wordt je doorgestuurd naar een dermatoloog.

Idd, als je moeder vind dat je niet aan de pil mag zou ik wel willen dat ze meegaat, dan kan de dokter haar uitleggen dat dat zo erg nog niet is.

Nee is niet raar. Ik moest van mijn dokter juist alleen komen, want volgens hem leek het raar als een 16 jarige niet alleen naar de dokter gaat?

Je kan makkelijk alleen gaan, ik zou juist het liefste hebben dat mijn moeder NIET meegaat. Als dit de eerste keer is dat je naar de dokter gaat zal hij je de pil denk ik niet voorschrijven althans dat was bij mij zo, maarja dat verschilt per dokter.

Ik ga altijd alleen. Jij bent toch ergens last van, niet je moeder?

Je kan prima alleen gaan hoor, ik vind dat vaak juist fijner dan met mijn moeder. Maar de eerste 2 keer ging mijn moeder ook mee hoor, ik ging ook voor mijn puistjes en ik heb de pil voorgeschreven gekregen, en m’n moeder vond dat niet erg. Dus misschien is het handig dat je vraagt of je moeder wel mee wilt gaan, want dan kan de dokter háár misschien uitleggen waarom de pil een goede oplossing is?

Het is niet raar. Integendeel, het doet je erg zelfstandig overkomen.

Ik heb hetzelfde gehad als jij. Was ook naar de dokter gegaan voor m’n puisten en had iets meegekregen dat niet hielp. Ik terug, had ik de keuze

• of aan de pil
  • of antibiotica slikken
    Dat zijn pillen, iedere dag 1. Moest ik dan 3 maanden slikken en om de maand terugkomen. Veel mensen krijgen er bijwerkingen van, maar ik helemaal niks dus dat ging helemaal super. Na drie maanden was het echt al zoveeeeel minder, maar nog lang niet weg. Dus toen mocht ik van de dokter nog een maandje slikken. Na die 4de maand nog niet alles weg en mocht ik nog 2 maanden. (6 is het maximale wat is toegestaan!) Nu ben ik net begonnen aan maand 6, en nee het is nog niet weg. Heb het ook maar opgegeven dat het weggaat, want ben al heel tevreden met hoe het er nu uitziet. Ben wel bang wat me te wachten staat als maand 6 op is, en ik niet nog een maand mág!
    Ik heb niet heel veel zin om aan de pil te gaan, en waarschijnlijk krijg ik dan als het weer erger terugkomt dat ene hele sterke spul. Weet ff niet meer hoe het heet. Maar je hele huid gaat dan vervelle enzo, heerlijk voor lul op school alles, maarja. Daarna schijnt echt alles weg te zijn, en dat heb ik dr wel voor over.

Maar eh
even over je vraag
ik ga ALTIJD alleen =)
dus echt niet raar hoor!!

Ik ga altijd alleen naar de dokter? Dat heb ik zelf ook liever haha:P Maar dat je niet aan de pil mag is wel raar…Mijn moeder had het liever ook niet toen ik 15 was maar vanwege erge menstruatie pijn was het wel handig en toen mocht het ook.
Laat je even weten wat de dokter zei?