Is het raar dat ik vriendinnen wil?

Oké dit klinkt echt vreemd waarschijnlijk, maar ik heb like no friends. Jawel, ik heb wel vriendinnen, maar dat zijn er net 2 of 3 en die hebben het altijd zooo druk dat ik ze hoogstens een keer in de maand kan spreken. Ik had vroeger echt super veel vriendinnen maar die contacten zijn nu allemaal verwaterd. Soms wil ik gewoon lekker als het mooi weer is met een vriendin een ijsje eten of shoppen of een stad verkennen, zwemmen, random de trein nemen en kijken waar we uit komen, met de auto touren… noem maar op of gewoon mijn ei kwijt. Zucht. Kennen meerdere dit probleem? :sweat_smile:

Heb ik ook last van (gehad), heb wel vriendinnen maar zou graag weer een echte vriendin hebben

Ik heb het op de 1 of andere manier naast me neer kunnen leggen, heb nu genoeg mensen om me heen dus voel me niet alleen ofzo, en alles komt op zijn tijd!

jaa, heb ik ook. Ik heb wel vriendinnen, maar als ik vraag of iemand iets wil doen, zijn er veel altijd druk of hebben geen geld. Terwijl je natuurlijk geen geld nodig hebt om af te spreken.

Ahh gelukkig! Mooi om te horen dat dst wel overwaait .Nou ja het is ook niet dat ik nu hopeloos ben ofzo. Ik heb een grote familie waar ik goed contact mee heb en vul me tijd verder wel met school en hobby’s, maar ja zo een echte goede vriendin mis ik wel soms moet ik toegeven!

heb ik precies hetzelfde! Zou ook graag echt een goede vriendin willen hebben waar je van alles mee kan doen en er voor kan zijn.

Juist! En je hebt inderdaad helemaal geen geld nodig om iets leuks te doen. We zijn allemaal studenten, alhoewel de meeste onder ons dan. Maar gewoon even lekker door de stad wandelen is ook al hartstikke gezellig met de juiste personen. Hoef je geen geld voor te hebben.

precies! lekker bij praten, kost niets. Het gaat mij niet om wat we doen, maar om de personen met wie ik het doe.