Is het raar als je....

Hee!
Is het raar als je verliefd ben op de zoon van de vriend van mijn tante?(volgen jullie het nog?)
Ik zit hier nu al maandenlang mee en ik heb het gevoel dat hij mij ook leuk vind, maar dat hij ook niet goed durft omdat het nou eenmaal een rare situatie is.
En hij zegt dingen tegen me wat je niet zomaar tegen een nichtje zou zeggen, hij heeft flirtgedrag.

I need your adviceeee

In de liefde is eigenlijk bijna niks raar, als jij verliefd op iemand bent kun je daar niks aan doen.
de zoon van de vriend van je tante? geen eigen familie dus?
het is inderdaad misschien een beetje een vreemde situatie daarom zal hij het wel af laten weten, je kunt er misschien met hem over praten? ik zou niet te vlug zijn met flirten enzo, misschien bedoelt hij het wel helemaal niet als flirtgedrag? en dan is het wel een awkward situatie omdat je hem waarschijnlijk nog vaak gaat zien.

Dat is niet raar. Je kan niet zelf bepalen op wie je verliefd wordt.

Ja daar zit ik dus ook mee haha, ben zo bang voor een awkward situatie als we dingen met de familie doen.

Tsja het is niet officieel familie, het is ook niet je stiefbroer hij staat dus echt volkomen “los” van je zegmaar. Zou het wel vinden kunnen.

Niet echt een vergelijkbare situatie, maar mijn vader heeft nu een relatie met de achternicht van m’n moeder. Kwamen we later achter dat zij dus eigenlijk al familie van me was.

Ja dat snap ik, maar toch maak je jezelf ook gek als je helemaal niet met hem gaat praten hierover, die verliefdheid zal niet spontaan over waaien gok ik.
Misschien dat hij je ook leuk vind?

Het is inderdaad niet officieel familie, mijn tante is niet eens met haar vriend getrouwd. Het doet me wel goed dat iedereen zegt dat het wel kan

Het kan raar zijn voor jullie familie maar als jullie het niet raar vinden went de familie vast, ook dus je kan gewoon met hem gaan

Ja inderdaad het maakt me helemaal gek haha!! Maar ik durf het gewoon niet. Ik denk dat ik het gewoon subtiel moet aanpakken, nu nog even nadenken over hoe ik dat ga doen…
Ik zit ook al zo lang met twijfel, vind hij me wel leuk of vind hij me niet leuk? Hij geeft hele gemengde signalen

Ja dat zal eerst wel raar voor mijn familie zijn, maar ze zullen er inderdaad wel aan moeten wennen :slightly_smiling_face: (als het er ooit van komt)

Mijn zus had iets met onze stiefvader hun zoon dus laat staan das al raar dan heb je gewoon eigenlijk iets met stiefbroer maar dat kon ook gewoon ookal hebben ze nu geen contact meer en willen ze elkaar niet meer zien -,-

Ja dat is wel klote, daar ben ik ook bang voor maar dan scheelt het wel weer heel veel dat het niet mijn stiefbroer is!

Het enige nadeel is dat als het uit gaat, je elkaar dus toch wel echt blijft zien (denk ik aangezien je nog wel af en toe bij je tante langs zou gaan) of niet? maar laat dat je er niet van weerhouden om te kijken of het wat kan worden. Hij is geen bloedverwant :wink: dus waarom niet? Succes! :grinning:

ik heb een tijdje de zoon van een neef van m’n moeder leuk gevonden (leuk vinden is niet hetzelfde als verliefd zijn, maar het zit in hetzelfde rijtje van gevoelens). Dat is vreemder dan dit. Die jongen is niks van je in de zin van “familie”, dus ik zou niet weten waarom niet.