Is het raar als je op je 15e nog niet gezoend hebt?

Is het raar als je op je 15e nog niet gezoend hebt? Ik ben al heel onzeker van mezelf, en daarbij ook nog dat al m’n vriendinnen allang ‘ontgroend’ zijn! Dus, is dit raar ?

Tuurlijk niet. Wacht gewoon, jou eerste zoen komt ook nog. :slightly_smiling_face:

nee -________-
ik snap dit soort topics niet, je kan zelf toch ook wel bedenken dat je niet de enige van de wereld bent die nog niet heeft gezoend op haar 15e?
en stel dat mensen zeggen dat het raar is, wat dan? alsof je dan iets bereikt…

NEE!

Ik snap niet waarom meiden er steeds weer over nadenken of dit abnormaal strange is.

Nee, daar staat geen leeftijd op.

Je beledigt me.

Dat is echt niet raar, kom op zeg.

Niet meten aan anderen.
Dat deed ik ook altijd, mijn vriendinnen hadden al lang gekust en ik pas op mijn 16e. En uiteindelijk stonden hun bekend als de sletjes omdat ze er zo voeg al zoveel gehad hadden…dus wie lacht er uiteindelijk het hardst he!=)

Als je dat raar vind ben ik pas raar! Ik ben 18 en heb ook nog nooit gezoend XD Wacht gewoon tot je er aan toe bent en een leuke jongen vind

nee.

-.-’

Neeheeee. Er zijn hier echt al zoveel topics over! Het IS NIET raar!!

wow sorry hoor, ik vroeg het me gewoon af omdat de meeste topics die ik hier tegenkom over zoenen etc toch wel meiden van 12, 13, 14 zijn die hun eerste zoen al hebben gehad.

Maar dat zijn meestal meisjes die wel redelijk ordinair zijn (op zo’n jonge leeftijd al).

zucht.

Nee, ik heb ook nog niet gezoend.
En de tijd komt wel. Ik heb zoiets van, whatever wanneer het tijd is, is het tijd (:

Nee is inderdaad niet raar, ik ben zelf over een paar dagen 17. En ik heb ook nog nooit gezoend…
Maar ik snap je wel denk ik, ik zou het namelijk wel graag willen :wink:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel raar! :crazy_face:

nee joh

haha ik snap je wel hoor!
ik kreeg heeeeel veeel gezeur omdat ik nog nooit gezoend had… alleen dat begon al op mn 13e :pensive:’’
ik werd ook ontgroend toen ik 15 was(ben nu 16), maar er zijn genoeg die op oudere leeftijd voor het eerst zoenen
lekker wachten tot je iemand vind waar je echt van houd! :grinning:
anders ga je spijt krijgen, echt waar!:slight_smile:
niks aantrekken van mensen die het raar vinden, want dat is het echt NIET