Is het opdringerig, als..

… je de volgende dag na het uitgaan een jongen toevoegd op facebook nadat je er even mee hebt gepraat? -.-

Nee.

Nee?

als hij je zomaar toegevoegd zonder een aanleiding en en je hebt zelf er niet om gevraagd dan lijkt me een opdringerig typje of je hebt ook zelf ook je nummer hyves msn facebook aan hem geven dan doe je er zelf ook aan mee dan is geen opdringerig type

Zij voegt hem toe… Nadat ze met 'm gepraat heeft. ^^

& Tuurlijk niet, je vond t blijkbaar leuk om te kletsen, dus zoek je weer contact.

Oke, dank jullie wel :slightly_smiling_face: Heb toen wel zelf het initiatief getoont om naar hem toe te gaan voor een praatje. Vond het heeel eng(!) maar hij reageerde er heel leuk op, mocht er gelijk bij komen zitten enzo en ik kreeg wat te drinken.

Maar ook dan vinden jullie het niet te opdringerig ?

Waarom is het opdringerig om contact te maken …

Nee tuurlijk niet, als je even met hem gepraat is kennen jullie elkaar toch een beetje? Dan vind ik het helemaal niet raar om hem toe te voegen op Facebook hoor =)

nee tuurlijk niet :grinning:

Vinden jullie dat ik nog iets bij de uitnodiging moet zetten ? o.o

nee

mss zoiets luchtig :

om ons gesprek voort te zetten ( en dan een knipoogje )

zo hou je het luchtig en waarschijnlijk vindt hij dat wel tof :slightly_smiling_face:

Jeej, wat ben jij onzeker :’). Voeg gewoon toe, haha.

Haha icecold omg. Ik haat het als mensen me onzeker vinden.

Sorry :’). Maar eerst vraag je of het opdringerig is, daarna nóg een keer en daarna over de uitnodiging :’)

Voeg hem gewoon toe en zie wat er komt, haha.

Nee dat is niet opdringerig haha.

Maakt niet uit hoor, ik zoek telkens bevestiging van jullie, ik snap je wel :’)
Haha.

Goh, wat raar… :'D

Nouuu. Jullie zijn gemeen tegen zo’n bang onzeker meiske als ik.

Ik had een jongen zelfs naar huis gebracht met de auto en daarna nog toegevoegd @ hyves