is het oorontsteking?

lieve meiden,

vandaag stond ik op en had ik een soort warm gevoel in mijn linkeroor. Door de dag een begon ik ook een beetje doof-achtig te worden, ik hoor nu de dingen van veraf niet en alles klinkt heel erg vervormd, ook hoor ik steeds een rinkel in mijn oor. Het probleem is dat ik hier wel vaker last van heb gehad, maar dat het de volgende dag weer weg was. Ik heb ook geen koorts en het doet ook geen pijn, is het denk je ernstig genoeg om ermee naar de dokter te gaan? En weten jullie misschien wat het is?

Het kan zijn dat er een propje in zit en dat het uitgespoten moet worden.
Ik denk gezien de klachten niet dat het een oorontsteking is, dan had je er echt wel flink last van gehad.
Hou anders de klachten in de gaten, ga niet schoonmaken met wattenstaafjes.
Mocht je het dove gevoel houden, het pijn gaan doen, je plopjes horen bel dan even de huisarts

Misschien moet je oor even uitgespoten worden, doorgaans doen oorontstekingen veel pijn dus dat had je wel gevoeld denk ik (maar misschien is het een beginnende, geen idee).

Ik zou gewoon even bellen naar de HA als je last hebt, de assistente kan je wel adviseren en eventueel een afspraak voor je maken.

Mag eigenlijk hier:
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/stel-hier-al-je-medische-vragen-145318.0.html

Dit kan een oorontsteking zijn :wink:, ik heb ook meestal geen pijn bij een oorontsteking. Ik herken het altijd aan een warm gevoel en dat ik dingen minder goed hoor, het zelfde als jij dus

Gehoorgangontsteking. Ik heb het meerdere keren gehad, ga naar de huisarts en ze spuiten je oren uit en je krijgt oordruppels mee, dan ben je er zo vanaf :slightly_smiling_face:

Als je bukt en het doet dan pijn, dan even langs de dokter gaan.
Als je morgen nog last hebt even de doktersassistente bellen en advies vragen.
Sterkte!

Ohja met bukken bedoel ik voorover buigen :’)