Haaaj
Ik heb een vraagje. lange tijd was ik heel bang voor soa´s als ik met mijn vriend was,
dus we doen t nog veilig. Ik was heel onzeker en hij heeft een soa test laten doen.
Eerst wou hij dit niet, want hij heeft het hiervoor niet met veel mensen gedaan en dat altijd
veilig. Hier vertrouw ik hem ook in.
Toch heeft hij de test voor mij gedaan om me op me gemak te stellen.
Tijdens de soa test is hij alleen op chlamydia getest, gezien zijn veilige ´verleden´ haha. Uit de test
kwam indd dat hij niks had.
Ze zeiden namelijk, dat als hij dit niet had, de kans nog kleiner was dat hij andere dingen heeft.
Is het dan nu genoeg? heeft iemand daar verstand van? Kunnen we het nu bijv zonder doen nu deze
test is geweest?
De vrouw bij de GGD zei ook dat het gewoon zonder kon nu en dat de kans op andere soa´s te klein is.
Maar ik dacht mss, moet je als je jezelf op alles test bij de huisarts laten testen en die test dan alles, of
is het bij de huisarts ook afhankelijk van je verleden?
Bedankt voor het lezen. Hopelijk kan ik t nu achter me laten, want dat heeft me vriend wel verdiend. Hij denkt namelijk dat ik hem niet vertrouw maar ik zou bij elke jongen zo voorzichtig zijn geweest, maar ik ben nu geloof ik doorgeslagen