Is het normaal om..

Totaal geen behoefte aan een vriendje/verliefdheden te hebben?
Ik ben nu 15, en mijn 2 beste vriendinnen hebben beide serieuze verkering. De ene 5 maand, de ander een jaar ofwat. Het rare is dat ik zelf totaaal geen behoefte heb aan verkering/verliefdheid/jonges. Ben er niet echt mee bezig ofzo, vind wel eens iemand leuk maar maak er nooit werk van omdat ik zeker weet dat ik nog geen verkering wil. Is dit normaal? Mijn vriendinnen vinden het nogal vreemd geloof ik, maar ik bedoel. Je hebt je hele leven nog?
Wat vinden jullie daar van?

ik vind het heel normaal,
het komt wel.

Nee, helemaal niks raars aan.
Het light gewoon per persoon anders, jij hebt er later pas behoefte aan.
Het komt wel, je bent pas 15!

Je bent godverdomme 15.

Ik ben ook goddamn 15, ik heb ook geen behoefte aan vriendjes/verkering, mijn vriendinnen vinden het ook vreemd, maar ik trek me lekker niks van aan en raad dat de TS ook aan :beer:

Ja, dat bedoel ik dus. Toen ik 15 was had ik er ook geen zin in. Maar toen werd ik 16 (niet dat zoiets leeftijdsgebonden is ofzo, maar bij mij was het toevallig op m’n 16e) en kwam ik een heel leuk iemand tegen en opeens wou ik wel iets. Dus wacht nou maar gewoon af.

ik vind het ook normaal.

had zelf ook in de 2e 3 maanden een vriendje, en op het eind werd ik er echt helemaal gek van en heb ik ongeveer één jaar geen zin in vriendje gehad, maar nou weer wel, ik mis het om samen leuke dingen te doen enzo (:

Ik ben jaloers.

Ja, dat is normaal.
Ik ben 18 en ben er niet mee bezig, dát komt in de buurt van raar :’)

Ik vind het ook heel normaal hoor. Ik kreeg mijn eerste vriendje toen ik 17 was, ben nu 18 dus… Het komt vanzelf wel, je moet niks gaan lopen haasten. Je hebt nog een heel leven voor je (:

Ik was er eerst ook niet echt mee bezig.
Nou wel met jongens, maar niet met relaties, ik vond dat altijd maar onzin, levert alleen maar problemen enzo op…
Maar niet later werd ik verliefd, en heb nu sinds een half jaar een vriendje.
Het komt dus vanzelf.

Ik denk dat dat wel normaal is, ik ben nu ook 15 en ik vind nu wel iemand leuk, maar hiervoor heb ik daar ook nooit behoefte aan gehad. Ik denk dat zolang je niemand tegenkomt die je leuk vindt, je ook niet per se verkering wilt.

Je bent pas 15.
Komt allemaal nog wel ^^

is niet raar,
ik ben achttien en heb nog nooit iemand echt leuk gevonden of gezoend…

Is helemaal niet raar.

ik vind het ook wel normaal hoor :slightly_smiling_face:
maar ik was er al mee bezig toen ik een kleuter was :blush:
toen had ik 2 jaar een vriendje haha
elkaar steeds kusjes op de wang geven en zo :stuck_out_tongue:
en ik groep 4/5 had ik ook een vriendje uit groep 8 en daar was ik toen vet trots op :stuck_out_tongue:
ik heb eigenlijk altijd behoefte aan jongens :blush:
maar nu nog maar aan 1 (L) mijn vriendje(L)

neejoh tuurlijk niet. niets is echt raar, vind ik.
maar zowieso, als jij het nu nog niet wilt dan niet toch. je hebt idd je hele leven
nog voor je dus waarom jezelf pushen into iets wat je nu niet wilt. lekker jezelf blijven

tuurlijk is dat normaal!
ik wil ook geen vriendje, ben liever single:D
geniet van het single leven!
heb wel eens jongens waar ik dan wat mee scharrel enzoo, maar niks serieus:P
misscihen komt dat ooit nog
xx