is het normaal dat ie met autotjes speelt?

verwijderd

Ach meid, dat is hartstikke normaal. Mijn vriend is 23 en heeft een jonger zusje van 12 jaar. Als hij thuis is willen zijn ouders ook dat hij dingen onderneemt met haar zoals zwemmen, spelletjes of weet ik veel wat. Ook als ik er ben. Dat is toch alleen maar lief. Ik snap dat het af en toe heel erg vervelend is en als je er last van hebt dan moet je het er gewoon eens met je schoonmoeder over hebben.
En over de film, als jij het niet wilt dan moet je dat niet doen. Maar volgens mij wilt ze alleen maar een leuke moeder zijn. Kan best gezellig zijn toch?

tis wel normaal en die moeder wil jullie gewoon indegaten houden of lijkt haar gewoon gezellig om meetegaan

maar volwassen manen heb je ook nog die autotjes sparen of met hun trein spele

Als hij dat nou leuk vind… laat hem lekker

Hmm, ik vind het eerder raar dat die jongen wordt opgedrongen dat hij met zijn broertje MOET spelen. en zeker in jullie tijd. oké als het 's avonds is, maar nog.

dat jullie met zijn 3’en/4’en naar de bioscoop gaan, is trouwens niks geks aan. Je wordt ouder, en je moet uiteindelijk ook met je schoonfamilie door 1 deur kunnen, hoe moeilijk dat soms ook is.

Ook denk ik dat die moeder bang is om haar zoon los te laten, en dat ze jullie op deze manier een beetje wil ‘controleren’

Maar goed, zolang je ook nog alleentijd met hem hebt, is er toch niet zo’n probleem? tenzij ze echt een enorme bitch is.

LOL ik zie het probleem niet?
Dit is toch juist positief? Hij kan goed met kinderen omgaan.
Oh I’m a sucker voor jongens die goed met kinderen kunnen omgaan :'3

met e broertje spelen is heel normaal, gewoon om je broertje een plezier te doen ^^
maar het is wel stom dat het MOET van die moeder.
heeft dat broertje geen vriendjes om mee te spelen ofzo?

dat hij ff met z’n broertje moet spelen ( en het mss stiekem leuk vind)
is normaal. een halfuurtje maar? Geen probleem toch , als hij daarna alle aandacht aan jou geeft.

dat zijn moeder met jullie naar de bios wil, vind ik ook raar.
dat moet hij toch ook denken ?!
als dat niet zo is , is hij wel beetje kinderachtig voor zn leeftijd

Ja, dat heb jij mis
als ik door mijn schoonfamilie meegevraagt zou worden zou ik dat hartstikke leuk vinden, en als mijn vriend een spelletje doet met zijn zusje ga ik altijd gezellig koffiedrinken met zijn moeder :stuck_out_tongue:

Ik vind het eigenlijk erg positief dat hij zich zo bezighoudt met zijn familie.
Toch lief dat hij met zijn broertje wilt spelen? & als hij zich amuseert, laat hem lekker ^ ^
Veel beter dan de jongens die hun broer constant dissen, pesten, met vechten…
Waarom zou je trouwens niet met je moeder/schoonmoeder naar de film kunnen gaan? dat snap ik niet… Je doet je moeder echt een groot plezier hoor :grin: Ik ben bijna 16/mijn zus 18 en we gaan nog steeds met het gezin naar de bios.

Als ik naar het huis van mijn ouders ga, speel ik ook met hem en zijn speelgoed en ik ben 18, o nee. Dat is toch niet normaal?! Het is wel normaal om met je broertje of zusje te spelen, omdat zij dat leuk vinden.

Zijn moeder vraagt hem om mee te spelen, misschien buiten het spelen om ook wel omdat zij dan even rust heeft? Het is heel normaal dat je als grote zus/broer even op ‘‘de kleintjes’’ let.

Bioscoop is ook niet raar. Wees blij dat ze het aanbied.

Ik vind het juist wel schattig dat hij zo om zijn broertje denkt?

Ik vind dit eigenlijk heel normaal…
Ik speel ook vaak genoeg spelletjes met het zusje van mn vriend als ze dat vraagt enz :slightly_smiling_face: En we gaan ook vaak genoeg met haar mee bij dr paarden kijken (niet dat ze zo veel jonger is ofzo maargoed.)
En naar de bios met zijn moeder kan toch super leuk zijn!
Ik ben bijna 18 en mn vriend bijna 19 en wij zijn vorige week ook nog met mijn moeder naar de bios geweest. Kan best :slightly_smiling_face: