Is het niet eng...?

Als je al wat langer met je vriendje hebt en jullie willen wat verder gaan (bijv. vingeren of pijpen of seks ofzeu…) Is het dan niet eng om dat aan te geven / te doen …? Hoe ging dat bij jullie…?

XxX Mij

Als je elkaar vertrouwd en echt van elkaar houd enzo gaat het meestal gewoon vanzelf, zonder dat het eng was. Zo ging het bij mij tenminste.

Ik vond 't wel eng.
Maargoed, ik voelde ook niet zoveel voor hem, dus ik denk dat Sharrixz gelijk heeft.

& eigenlijk is alles de 1ex wel spannend toch?

idd, dat hoort er gewoon bij

Dankje wel allemaal :grinning: Jaa dat zal idd wel vanzelf gaan :grinning: Najaa ik zal het vast ooit nog wel eens merken :wink:

XxX

maar als je dit wil doen, moet je dan echt al lang verkering hebben of doe je het op het moment dat het goed voelt??xx

Ik vind dat je elkaar wel al een beetje moet kennen, ik deed het toen ik hem in elke emotie had meegemaakt, boos, verdrietig, blij etc. Maar wanneer het goed voelt, voelt het goed toch?!

Ik ben echt leek op dit gebied :’) maar het lijkt me dat je moet wachten tot het goed voelt. Of dat nou na drie weken is of na drie jaar, dat ligt helemaal aan jezelf.
Als je twijfels hebt, niet doen. Als hij/zij je over moet halen, ook niet doen. Alleen als het volledig uit jezelf komt, en je er echt klaar voor bent.

De 1e keer is altijd spannend. Als jullie er aan toe zijn, gaat het eigelijk wel vanzelf. Natuulijk is het een beetje eng, maar je moet er van proberen te genieten.

je hoeft niet bang te zijn, als jij je vriendje wil pijpen of aftrekken is de kans dat hij je afwijst 0,00000% jongens willen niets liever:P

je moet het doen op het moment dat het goed voelt vind ik!

t gaat gewooon vanzelf (:

Als je het eng vindt moet je het niet doen, want zoiets gaat normaal vanzelf.

Aan de ene kant denk ik dat je 100% vertrouwd met elkaar moet zijn voor je verder gaat. Maar ik denk dat het voor de 1e x altijd wel spannend blijft. Ik kan je helaas geen tips geven, want ik heb het zelf ook nog niet meegemaakt! Sowieso niets doen wat jij niet wil.

Gaat vanzelf.
Maar als je het eng vind dan ben je of te vroeg, of je bent met de verkeerde persoon.

hm dat weet ik niet, als je elkaar al een tijdje kent en het is goed en zo, kan het als nog best wel eng zijn.

Maar dat hoort het dus niet te zijn:) Het hoort gewoon vanzelf te gaan en goed te voelen, zo niet… dan gaat er iets fout en kun je beter wachten.

Serieus… Dat jij het niet eng vond oke, maar je kan je nog zo goed bij elkaar voelen en het toch eng vinden. Ieder persoon verschilt.

Ik had me er vooraf hartstikke druk om gemaakt, maar toen het moment eenmaal daar was, ging het eigenlijk vanzelf. Natuurlijk is het wel spannend, maar echt eng heb ik het nooit gevonden.