is het mogelijk...?

ik vind al 10maand een jongen heel erg leuk, en dan ook echt heel leuk. Maar ik weet, helaas, dat het niks wordt. ik ben 14 hij 16, en hij heeft problemen met het leeftijdsverschil. nja prima, moet hij weten. maar ik wil wel graag verder. hij is sowieso een geweldige vriend van me, dus contact verbreken is geen optie, en nu al helemaal niet, want het gaat niet altijd even goed met me door bepaalde dingen… dus ik kan sowieso het contact niet verbreken, want hij helpt me enorm. maar ik wil wel graag verder, weer oog krijgen voor andere jongens enzo. want dit maakt me ook niet bepaald gelukkig… als hij uitgaat enzo, houdt hij sowieso geen rekening met mij, en dat snap ik ook wel. en dan hoor ik dat ie vanalles met andere meisjes heeft gedaan (zoenen en meeer) en dan ben ik weer helemaal verdrietig… en ook met andere dingen vergeet ie mijn gevoelens wel eens. en dat vindt hij ook heel lastig, hij wil me geen pijn doen. en z’n vrienden zijn ook mij vrienden geworden. dus die vinden het ook lastig om mij daar zo kapot van te zien. maar hij en z’n vrienden en mijn vrienden snappen dat ik hem ook niet kwijt kan raken, ivm mijn problemen. dus mijn vraag is, hoe zorg ik dat mijn gevoelens voor hem weggaan, zonder dat ik het contact moet verbreken. want das nu geen optie. en sowieso, als ik het contact verbreek en na lange tijd weer met hem ga praten weet ik zeker dat het gevoel weer terug komt. dus ik wil nu het gevoel wegkrijgen op deze manier, zodat ik zeker weet dat het nooit weer terug komt.
Iemand tips? :flushed:
Sorry voor het lange verhaal…
Dikke kus! :hugs:

2 jaar leeftijdsverschil is nochtans niets…
En je kunt (jammer genoeg) je gevoelens niet laten weggaan. Je kunt wel proberen om minder te praten met hem. :slightly_smiling_face:

je moet je hart volgen mss klinkt dit dom maar wij kunnen je weinig helpen waar jij je goed bij voelt moet je doen ! x :slightly_smiling_face:

Aanvaarden dat het niets wordt. En je openstellen voor andere jongens…
Hoe dat precies moet, kan ik je niet zeggen jammer genoeg!
Er zal tijd moeten over gaan. Je vindt vast wel iemand die je nóg leuker vindt, en dan is hij helemaal vergeten! :sob::muscle:

Ik zou toch proberen contact te verbreken, ik heb het idee dat je jouw problemen nu een beetje als excuus gebruikt. Je moet sterker zijn dan dat, probeer dat een vriendin je helpt met je problemen of een familielid, maar nu ben je te afhankelijk van hem wat helemaal niet bevorderlijk is voor jouw vooruitgang.

Dat hij rekening moet houden met jouw gevoelens als hij met andere meisjes wilt gaan, is natuurlijk ook een beetje onzin, dat hoeft hij helemaal niet te doen. Dat is iets waar jij je overheen moet zetten.