Is het mogelijk je haar van bruin naar (donker) rood te verven?

Heey :slightly_smiling_face:

Ik zit dus met een vraagje.
Ik zit al best lang te piekeren of ik mijn haar rood ga verven. Het liefst een beetje donkerrood en niet het felle (de eerste keer dat ik het verf dan)
Nou wil ik het dus gaan doen, maar mijn haarkleur is dus bruin. En ik vraag me af of dat goed gaat pakken.
Nu lijkt dit misschien een beetje een onzin topic van mij, omdat ik juist een donkere kleur rood wil en ik al donker haar heb :stuck_out_tongue:
Maar ik zou het toch fijn vinden om een soort van ‘goedkeuring’ van jullie te horen, het liefst natuurlijk van iemand die er ervaring mee heeft :slightly_smiling_face:

Alvast bedankt! x

Een klasgenootje van mij had donkerbruin haar (geverfd overigens), en daar is het wel bij gelukt.

Mij was het gelukt. Daarna weer terug naar bruin, daarentegen.

Ik weet trouwens niet meer welke verf ik gebruikt heb, maar de goede merken bij de drogist zouden het goed moeten doen. Neem alleen alsjeblieft geen Syoss, dat was bij mij echt vreselijk.

Haha oke geen Syoss dus :slightly_smiling_face:

Weet je misschien of L’Oreal iets is? Heb van iemand gehoord dat dat best wel een goeie is

Ja hoor, dat kan heel goed! Ik heb het een paar jaar geleden een paar keer met zo`n kleur mousse gedaan, volgens mij kun je die nu niet meer krijgen helaas. Dat werkte erg fijn.
Welk merk erg fijn is weet ik eigenlijk niet…

Kan goed hoor, ik neem altijd van L’oreal of Garnier, zijn allebei erg fijn vind ik (:

Oke :grinning: Dank jullie!

Ik had zelf ook bruin haar en ik ben gewoon steeds m’n uitgroei gaan verven met rode verf. Nu is zo’n beetje heel m’n haar rood of heeft een behoorlijke rode gloed. :slightly_smiling_face:

Ik verf het trouwens altijd met een hele goedkope verf, Poly Palette Robijnrood. Super goedkoop en werkt hartstikke goed.

jaa, dat kan hoor!
heb t zelf ook gedaan

Jahoor, ik heb heel donkerbruin haar maar het was toch goed rood geworden! Helaas na twee weken was het alweer bruin aan het worden, ondanks dat het permanente verf was, dus dat is wel jammer. Ik had daarvoor ombre haar dus het blonde wat eerst felrood was word nu meer oranje…
Ik heb deze verf gebruikt: Swarzkopf Live Color XXL Red Passion

@Skippybal, sorry! Ik zal voortaan eens verder kijken dan mijn neusje lang is :slightly_smiling_face:

@Dikbil, dank je voor de foto’s :slightly_smiling_face: Ziet er goed uit!

je kan trouwens heel goed de wella verf pakken, hebben veel rode tinten