is het leeftijdsverschil en de afstand niet te groot?

hey!
toen ik vorige zomer in het zuiden van Frankrijk was,heb ik daar een jongen leren kennen… ik ben 15,maar hij was al in de twintig… in het begin klikte het heel goed,we spraken elkaar nog op internet toen ik al thuis was,maar ongeveer 2-3 maand later heb ik het uitgemaakt (waar ik trouwens heel veel spijt van heb),omdat hij bijna niet meer naar me omkeek leek het voor me & omdat het moeilijk was met de grote afstand… we hebben elkaar wel nog gesproken. maar nu…binnen 2 weken ga ik terug naar daar,en weet ik niet wat ik moet doen langs de ene kant hou ik nog veel van hem,maar dan denk ik altijd dat het toch niets zal worden met die grote afstand en omdat ik nog zo jong ben…

weten jullie wat ik moet doen? :frowning_face:
groetjes

Hou het bij een vakantieliefde, het leeftijdsverschil (sowieso jouw leeftijd) en de afstand is echt te groot voor een serieuze relatie.

Er zijn meer vissen in de zee meid :wink:

Een langeafstandsrelatie vraagt enorm veel energie, als hij nu al niet naar jou omkijkt, zie ik geen toekomst.

ik denk dat het te veel moeite kost, het is al een lange afstand en hij si ook ngo eens net van jou leeftijd. Als hij dan ook al nu al minder naar je om kijkt dan zijn jullie het toch niet helemaal samen. ik denk dat je gewoon nog wel vrienden kan blijven maar ik zou geen relatie beginnen meer.