is het klaar?

Hoi Meiden,

Ik ben hier net nieuw en zag dat je hier ook zelf vragen kon stellen in het forum, ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden!

Ik ken een jongen nu ongeveer 2 maanden, we hebben elkaar ontmoet op een feestje van goede vrienden van ons allebei, toen heeft hij die avond ook bij mij geslapen, we appten elke dag echt hele gesprekken, hij vroeg me om te komen kijken bij zijn hockey en dan mee te eten (ik kon helaas niet) later vroeg hij me om bij hem thuis (studentenhuis) met zijn huis te komen eten (toen kon ik helaas weer niet) we spraken elke week wel een keer af om samen te slapen. Nu was ik afgelopen dinsdag bij hem op stelletjesavond, zijn huisgenoten hadden hun vriendinnetjes uitgenodigd en ik mocht ook komen, toen gingen we samen eten en film kijken en toen heb ik daar weer geslapen. Alleen sinds toen appen we niet meer, dat is nu dus al bijna een paar dagen, terwijl we daarvoor dus altijd heel veel en hele gesprekken hadden op de app. Hij gaf ook aan deze dagen niet heel druk te zijn, dus waarom zou hij dan niet appen? Zou hij er klaar mee zijn? Of zou ik wat verkeerd hebben gedaan?

Ik hoop dat jullie met kunnen helpen!

Alvast bedankt! xxx

Ik denk eerlijk gezegd dat hij de interesse verloren is maar jij kan hem natuurlijk ook appen en misschien verwacht hij eigenlijk wel dat jij nu initiatief neemt. Ik voel me net iemand van AstroTV, dit is echt zo’n antwoord waar je volgens mij vrij weinig aan hebt. haha

Dat antwoord krijg je alleen van hem, niet van ons.
Dus ik zou gewoon een berichtje naar hem sturen of alles goed gaat en kijk dan verder naar zijn reacties. En of hij uberhaupt nog verdere reacties geeft.

Inderdaad, misschien is het nu aan jou om even initiatief te tonen :slightly_smiling_face: stuur hem een berichtje of stel voor iets te gaan doen samen. Bijv dat hij bij jou komt eten oid?
Misschien wacht hij daar een beetje op, maar dat is afwachten natuurlijk. Het kan nooit kwaad om een leuk berichtje te sturen natuurlijk! Misschien speelt er wel wat bij hem en heeft hij het echt gewoon druk. Uit wat je hier vertelt blijkt er niet iets gebeurd te zijn tussen jullie twee dat reden zou zijn om het contact te verbreken, dus waarom niet gewoon zelf hem iets sturen? :slightly_smiling_face: succes

Ik zou hem gewoon bellen, dat is net iets persoonlijker dan whatsapp.

Hoi, Is hij nog wel online geweest op whatsapp? (zo niet, wie weet is zijn telefoon kapot). Waarom vraag je hem niet gewoon waarom je niets meer van hem hoort? Ermee blijven zitten maak je jezelf alleen maar gek mee, je moet weten waar je aan toe bent!

Ik zou hem gewoon een appje sturen, misschien is hij met iets anders bezig of heeft hij even geen zin om te appen. Vraag het gewoon aan hem.

ik wil weten hoe t afloopt :cold_sweat:
had dit overigens laatst ook, hij had inderdaad zn interesse verloren…

Denk dat jij hier initiatief moet tonen naar hem wil je dit laten werken.

Hoi Meiden,

Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen. Uiteindelijk had hij gewoon niet zoveel gedaan die dagen en bleek er dus niks aan de hand te zijn. We slapen nu 2 keer per week samen en dat is heel leuk. Hij heeft alleen wel woensdag met een ander meisje gezoend, heeft hij eerlijk toegegeven maar ik was toch teleurgesteld ook omdat hij zei dat hij niet wilde dat ik nog met andere jongens zou zoenen. Heel raar maar goed ik zie het allemaal wel hoe het verder gaat. Heel erg bedankt dat jullie wilde reageren!

xxx

Eh, dit zou ik dus niet pikken. Lekker makkelijk. Hij heeft jou gezegd dat je niet meer met anderen mag zoenen, maar zelf zoent hij dus nog wel met een ander meisje. Lekkere fundering voor een relatie. :'D

Precies.