Is het het waard?

Hey allemaal ik heb weer een probleempje:

Ik en mijn vriendje hebben nu 11 maanden en ik hou ontzettend veel van hem, maar de laatste tijd ben ik een beetje in tweestrijd. Het ene moment voel ik me heel blij en wil ik hem echt niet kwijt. Maar er zijn de laatste tijd ook af en toe momenten dat ik op het randje sta van het uitmaken door zijn gedrag. Ik weet dat dit een apart probleem is voor een 14 jarige maar ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen er zijn namelijk dus een paar dingen:

• soms zitten we in een sms gesprek en dan ineens middenin reageert hij niet meer
  • hij hangt af en toe een beetje om m’n vriendin (die soms een beetje sletterig is)
  • en soms negeert hij mij een beetje

Ik heb hem al een week geleden gebeld en gezegd dat ik zijn gedrag echt niet leuk vind en het is al iets beter geworden sinds dat moment maar nog niet heel erg en ik weet nu niet meer wat ik moet doen. Hebben jullie tips of advies? Alvast bedankt ook voor het lezen!:kiss:

Relaties zijn niet alleen gebaseerd op interactie via een telefoon.
Als je vriendin zo sletterig is, waarom ga jij er dan mee om? En dat jij het niet leuk vind dat ze met elkaar omgaan, dat getuigd niet heel erg van vertrouwen. Als hij jou echt leuk vind gaat hij voor jou en niet je vriendin.
Ik weet niet wat jij verstaat onder ‘een beetje negeren’ en sorry voor als ik een vooroordeel heb, maar vaak is het zo dat 14-jarige nogal snel vinden dat hun vriendje hen negeert.
Jongens hebben ook hun eigen leven en dat moet je ze ook laten doen.

Dit is trouwens geen apart probleem voor een 14-jarige, ik vind dit juist typisch iets daarvoor.

Onder een beetje negeren bedoel ik: samen moeten werken tijdens scheikunde en dan dat hij met andere meisjes praat en dat ik dan het werk moet doen en als ik dan iets vraagt dat hij zegt: huh
En dan weer omdraait naar die meisjes

Wat zegt hij erover als je dit aankaart?

Uhm, dit klinkt best wel overdreven of ligt dat aan mij? Ik kan begrijpen dat je een beetje jaloers bent, maar om het dan uit te maken?

Hoezo moet je niet omgaan met iemand omdat je het een slet vindt? Ik heb een vriendin en die vind ik echt wel sletterig. (Wat ik eronder versta). En dat boeit me echt niet. Ze is aardig dus wat kan mij dat schelen :stuck_out_tongue: andersom vind ze mij op mannelijk gebied ook te braaf.

Nou als zij het zelf een probleem vind dat hij met haar omgaat, vraag ik mij dan af waarom ze er zelf mee omgaat? Als het een echte vriendin van haar is zou het haar toch niks moeten uitmaken dat hij met haar omgaat?