is het goed of niet?

Hallooo,

Mijn vriendin wil op zangles maar ze is onzeker en bang dat ze niet kan zingen!
En ik heb er geen verstand van dus aan mij heeft ze ook niks…
Nu hadden wij het idee om een filmpje te laten luisteren
Het is wel slechte kwaliteit omdat haar audio stottert…

Liefsssss

ja ze kende dit lied nog maar net dus dat kan kloppen hihi!

ik kan het niet echt goed horen…maar zoiezo, als je zangles leuk vindt of graag wilt moet je het doen ongeacht je stem

Het is zeker niet slecht, maar ik denk dat ze met zangles haar stem nog meer kan verbeteren!

Ik vind dat ze mooi kan zingen hoor.

Ik ben zelf zanglerares geweest en ik vind dat ze het gewoon moet proberen. Helaas is de kwaliteit van het filmpje is niet echt goed (lijkt ook vervormd?), waardoor ik eventueel al wat tips zou kunnen geven om haar zekerder te maken. Maar ik zei altijd tegen iedereen dat hij/zij zingen kon leren, mits je niet toondoof bent. Dus ik vind dat ze het gewoon moet doen!

ik zal het haar allemaal laten zien de reacties!
Een ding weet ik ze zingt de hele dag door en dat betekend al iets …
Ze durft niet goed bij andere mensen en daarom ook eng om zangles te nemen …
Ze wou eerst zangles via internet ofzo maar dat kan dus niet helaas …

Het is echt niet vals,
het is wel mooi.
Alleen heeft ze geen ritme in der stem.
& no worry
Het heet niet voor niks zangLES.
Ik zal gewoon op zangles gaan,
het is de bedoeling dat je er leert zingen
of beter leert zingen.
Ik heb zelf ook lang op zangles gezeten,
en geloof me gewoon doen!

dankje

Zelfs mij zouden ze hoogstwaarschijnlijk niet weigeren op zangles, en als je mijn stem hoort heb je muziek afgezworen voor de rest van je leven. Het kan alleen maar beter worden op zangles, het zijn gewoon lessen en ze zijn er echt niet alleen voor mensen die al een prachtstem van zichzelf hebben.

Ze kan het beste wat proeflessen nemen bij verschillende docenten, die helpen je daar wel over heen. Ik heb zelf 5 jaar zangles van één lerares gehad en ik voelde me altijd op mijn gemak bij haar.
Toen ik zelf nog les gaf dan stelde ik mensen ook altijd gerust, door bijvoorbeeld de eerste paar keren mee te zingen, zodat je de nummers samen zingt. :slight_smile:

Wow, ben ik de enige die dit vet eng vind klinken? :d

het klinkt idd raar dat achtergrond miss dat ze nog een keer een nieuwe met mijn audio wil opnemen dat je het nog beter hoort?

up